Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heb ik een probleem ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb ik een probleem ??

Korting op 420shop
    Hallo, ik kweek in een dr60 , heb 2 northern lights en 1 x the church staan, en ik maak me zorgen, volgens mij is mijn tent veeeeel te klein voor die 3 planten. wat denken jullie ? ze staan nu 2 weken in groei.

Re: Heb ik een probleem ??

Foto's!!!!!

Comment

Foto's zullen moeilijk worden, ik heb alleen camera van mn gsm. wil het wel proberen.

Comment

De grootste staat vandaag 2 weken, de andere twee 5 dagen. Foto0160.jpgFoto0157.jpgFoto0159.jpgFoto0158.jpgFoto0161.jpg

Comment

Foto's zijn toch goed gelukt??

En ik zou ze niet te groot laten worden, dus ik zou een srcog zetten. Dan kan je goed klein houden om ze over het net of gaas heen te binden als ze er 20 cm boven uitsteken, tot ze vol in de bloei staan, dan moet je stoppen met binden.

Maar je hok is groot genoeg voor 4 planten alleen je hoogte is erg beperkt. dus daarom scroggen!!

Maar hoeveel watt heb je hangen??

Grtz

Comment

moet zeker lukken. de tent zou geen probleem mogen zijn.waarom denk je dat ze "veeeel" te klein is?
            mvg
            potty

Comment

Ik heb een 250watt hangen. @ Pottytrainer, omdat ik op google gezocht heb onder de naam van mn planten, en dat zijn geen planten meer, maar struiken :p. Maar scroggen ? Dit is mn eerste kweek, en het liefst laat ik de natuur gewoon zn gang gaan, en blijf ik er af, maar als het niet anders kan, ok .
              bedankt voor de reacties alvast

Comment

Ik heb ook een dr60 met 250 watt hps. Toppen bij de 5 e internode. Dit moet lukken in 3 weken groei. Daarna direct op 12/12 zetten. Hoogte 140 neem ik aan. Lamp dicht erop zetten, ongeveer 15cm wel een ventilator tussen de lamp en toppen of verbranding te voorkomen. Je zal zien dat 140 dan genoeg is.

Grtz Q

Comment

toppen bij de 5e internode. Ok, maar de dr60 is 160 in de hoogte, niet 140 Bedankt voor de reacties !

Comment

Hmm, mijn secret jardin is 60x60x140. Dan moet jij helemaal geen probleem met de hoogte krijgen. Ik heb er 5 planten is staan. Dit er net 1 teveel. Volgende keer ga ik voor maximaal 4.

Grtz Q

Comment

Als je 160 heb aan hoogte zou ik ze lekker laten gaan, 3 week groei dan toppen en dan 12/12. Dat moet goed gaan, maar wel wat idd een fan tussen je lamp en planten houden vanwege verbranding van je toppen.

veel succes!!!

Grtz

Comment

Dus toch toppen Quattro of niet? @ Thc Dude, als het niet noodzakelijk is om te toppen doe ik het liever niet, het is mn eerste keer dus je snapt me wel
                        Bedankt !

Comment

Ja ik snap je wel, maar je heb beperkte hoogte en NL wordt nogal bossig en dan komt de ondergelegen bladeren niet in het licht. En toppen is niet moeilijk.

Je knijpt of knip de bovenste groei scheut weg, das alles, allen het puntje zeg maar.... dan komen de onderste takke naar boven en heb je meer aan je licht omdat je maar 250W heb.

snap je??

Grtz

Comment

Ok man ik snap het. Als ik ga toppen, maak ik gelijk een kweekverslag aan, zodat jullie kunnen volgen
                            Gr

Comment

Bezig...
                            X