Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zoekt advies ivm kweekhok

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginner zoekt advies ivm kweekhok

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb een kweekhok van 2.4m op 1.2m en 1.78m hoog. enkele jaren terug heb ik al gekweekt in deze ruimte met 1 X 600 watt lamp. Nu ga ik terug beginnen met kweken en zou deze keer graag met 2 lampen gaan werken (omdat het hok eigenlijk voorzien was voor 2)

Maar toen was de temperatuur in de zomer 33 graden in het hok (lamp aan), wat toch bijna de limiet is heb ik me laten vertellen. (hok was uitgerust met geurfilter, fans, enz...)

wat lijkt jullie het beste:
    2X400 -> 800watt totaal
    2X600 -> 1200watt totaal

zou 2 X 600W gaan in deze ruimte? (dit heeft mijn voorkeur, maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn kwa temperatuur)

Re: Beginner zoekt advies ivm kweekhok

Je afzuiging en-of isolatie iets aanpassen en gaan!

Comment

Als je meer opbrengst wil, kan je voor de 1200 watt gaan, maar dan moet je wel goed kijken of je niet moet koelen.

Comment

1200 watt moet net gaan in je hok,een hoogte van 2 meeter of meer was mooier geweest.1500 cub softbox en 1500 cub filter gebruiken,en de magneet vsa buiten de ruimte monteren,planten toppen,en het moet lukken.het beste is om de softbox direct met de filter te verbinden,dus zonder slang.de afblaas slang het liefts zo kort mogelijk en direct naar buiten.

Comment

Bezig...
        X