hallo, ik heb een LED-lamp van 300 watt, die 18 uur per dag brandt. u zou het geschatte dagelijkse of maandelijkse verbruik weten. dringend
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
300 watt Led
Collapse
X
-
Comment
-
IMG_20211011_132707.jpg Kraanwater uit mijn huis. Na voeding zijn dit de waarden. Hoe moet ik om te gaan met het verlagen van de EC.
IMG_20211011_133630.jpg
Comment
-
IMG_20211011_150806.jpg Wanneer deze plantage eindigt zal ik een nieuwe led-lamp kopen ... De plant is 18 dagen oud.
IMG_20211011_150814.jpg
Comment
-
0 ervaring met dezs voeding. Maar met bio voeding heeft ec waarde meten geen nut.
Dat is alleen voor directe macro-nutrient voeding.
Bio voeding breekt nog af in de bodem, je kunt dus nooit een goeie meting doen
Maak anders een kweekverslag aan, daarin kun je alle updates over je planten neergooien, en alle vragen stellen die je wilt .
Comment
-
Ik heb het vermoeden. Dat we deze gast niet meer gaan zien. Ik bedoel het niet slecht of iets dergelijks. Maar als je all in huurt en de verhuurder krijgt 300 of meer op de eindrekening die zal dan zeker vragen komen stellen. Dat zou ik tenminste wel doen. Succes
Comment
-
Valt mee hoor. Ook kn huurwoningen kun je alsnog je eigen energiecontract afsluiten. Gaat niet altijd via de verhuurder. Zeker in particuliere huur vaak niet. Maja, als je vragen krijgt heb je een elektrisch kacheltje staan om je benen warm te houden, of een modeltrein, airco, bitcoin mijn, whatever.
-
Comment