Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koolstoffilter nog bruikbaar of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Koolstoffilter nog bruikbaar of niet?

Korting op 420shop
    Beste leden,

Ik heb net enkele koolstoffilters aangekregen die ik besteld had.
    Eentje van hun heeft veel koolstof verloren, alles zag zwart in de doos & het filterdoek ziet ook vrij zwart op sommige plekken.

Nu heb ik dit in het verleden ook al gemerkt bij andere filters maar niet in deze mate.
    Heb al contact gehad met de growshop en die vertellen mij dat dit geen kwaad kan en hem gewoon nog kan gebruiken.

Toch even jullie expertise vragen..

Is deze nog bruikbaar?

Groetjes
    Attached Files

Veel is relatief. Komt het uit de filter of is het een restje van de productie.

Comment

• highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Vond het toch veel, heb het in die mate nog niet gezien daarom de (domme) vraag hier.
      Dat beetje op de foto was niet alles wat eruit is gekomen, er lag nog een hoop in de doos.

Er zat nog een andere filter bij van hetzelfde merk, die had het 'normale' verlies zo wat korreltjes hier en daar.
      Maar goed heb hem nu dan toch opgehangen bij 4 beginnende bloeiende plantjes, het begon al beetje te ruiken.
      Moest de filter zijn werk niet goed meer doen dan moest ik het maar laten weten aan hun. Zullen wel zien
      Het transport verloopt natuurlijk ook niet altijd zo soepel door die mannen in hun camionette haha.
Bezig...
X