Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke van deze led lampen bestellen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welke van deze led lampen bestellen?

Korting op 420shop
    bezig aan het bouwen met een micro ruimte, enkel nog twijfelend over welke lamp ik erin zou hangen, kastje is: 35x35x70

dit zijn enkele van mijn favos (heb totaal geen ervaring met led kweken)

The GC clusters have been developed to serve as a direct alternative to currently available sodium vapour lamps.

Opzoek naar een Apollo LED kweeklamp? Kijk snel naar onze grote assortiment LED kweeklampen. De laagste prijs, snelle levering en de beste klantenservice.

welke o welke? deze passen alle 3 in mijn micro kastje!

Ik zou niks nemen met afzuiging/koeling. Dat is een beetje passé en kan kapltgaan. Neem een LEDpaneeltje of wat Cosmorrow ledstrips.

Comment

Niet voor het een of ander, waarom zou je zo'n krachtige lamp nemen. Je kastje is maar 70cm hoog dat gaat allemaal niet passen. Je plantjes moeten ook een bepaald aantal cm van de lamp af staan. Dan nog een filter dan kan je plantje maar 30cm worden. Gaat wel maar dan moet je vrij xtreem gaan trainen. Kan wel maar je hebt dus ruimte gebrek als ik dit zo lees in huis

Comment

Allemaal oude modelletjes, inderdaad pase/achterhaald.

70cm hoogte is wel erg krapjes indd,snel afbloeien met dwarfs, lowriders etc het kan net..
        Tenminste, je hangt je filter buiten de kast?
        Of hoe wou je dat gaat doen?

Beter iets als dit op 50% vermogen.
        Spider Farmer SF1000 kweeklamp met dimbare knop. Spider Farmer SF1000, SF2000 en SF4000 nu in Nederland! kijk snel op onze website!

Scheelt ook nog een paar knaakjes.

Wat meer een budget optie:
        Ook 50% vermogen draaien.

​​​​​https://www.ledgrowshop.eu/pro-serie...-viparspectra/

​​​Nog meer budget optie, zou deze op 60% draaien ongeveer..
        Zou deze minder aanraden ivm hotzones, zeker op kleine afstand.
        https://www.mars-hydro.com/mars-tsw-...led-grow-light

Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Goeie aanvulling neder, ik weet alleen niet of die mars ts600 standaard dimfunctie heeft. Een wat hogere kweekruimte is veel makkelijker.

• Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Dat weet ik ook niet inderdaad kuni! Scherp, als die geen dimmer heeft zeker nie doen!

• TheBigDudeski
          TheBigDudeski commented
          Editing a comment
          De TS600 heeft geen dimmer, de 1000 wel.
          Maar het idee is om plantjes maximaal 10cm hoog te kweken of..? Filter, lampafstand, potjes... Die 70cm is snel gevuld en dan heb je nog niet eens een plant.

je zou ook kunnen overwegen om CFL lampen (spaarlampen) te gebruiken,
        voordeel is dat je plant tot bijna tegen de lamp aan kunt laten groeien, en je dus wat meer ruimte overhoud.

Maar als je kan zou ik echt voor een hogere kweekruimte gaan, ik heb het 2 keer geprobeerd in een kast van 110cm hoogte, en beide keren kwam ik ruimte tekort.

Comment

• Hubertus
          Hubertus commented
          Editing a comment
          nu ik dit weet ga ik misschien een g tools kweekkast halen. twijfel nog tussen die van 119cm of die van 175cm

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          De hogere. Het tafelmodel gaat rap te laag zijn.

Je kan ook het tafelmodel kopen en later de uitbreiding set. Per saldo scheelt dat niks en kan je later altijd nog verhogen,of natuurlijk direct.

Comment

Een quantum board op 50w, led strips van samsung of 1 cob op 48/50w is mooi voor op dat oppervlak van 35x35.
          ik heb het zelfde oppervlak toevallig en heb destijds contact op genomen met rubol omdat ik er zelf niet uitkwam.

Comment

Bezig...
          X