Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur onder lampen veeeel te hoog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: temperatuur onder lampen veeeel te hoog

goeiedag

dien ik dan ook een filter van 1000m3 te gebruiken? logischerwijs wel natuurlijk
    en welke afmetingen heeft zo'n ventilator? ik lees dat de filter al 75x40 groot is...
    wat immens is in zo'n klein hokje.
    Als er geen andere oplossing is, rij ik maandag noodgedwongen naar ijzendijk.
    Maar is er dan ergens een garantie dat de temperatuur laag genoeg blijft?
    en als ik voor een fan van 1000m3 ga nl de Ventilator - Fan RVK lti diamm 250 mm 1050 m3
    dien ik dan zowaar 6x125mm luchtgaten aanzuig te maken?
    Deze aanzuig komt zowiezo van het dak, zal deze lucht dan niet alreeds te warm zijn?
    Vooraleer ik zo'n investering doe had ik wel wat zekerheid gehad hier in verband met, en kan ik mijn nog niet eens gebruikte spullen ergens anders kwijt?
    Het lijkt mo zo'n doodzonde dit alles te moeten wegdoen
    Man man wat is deze shit veel ingewikkelder dan het lijkt als beginner

dank

Comment

Maar alvast massas respect en Vielen Dank om me verder te helpen!

Comment

om geluidsoverlast te voorkomen een 1000 cub softbox kopen.je afzuiger die je nu heb moet je dimmen tot ongeveer 500 cub en gebruiken als actieve inblaas,dan kan je in de winter zelfs met 3 keer 600 aan de slagde pijpen op je dak het lieft pijp 20 .zal vanavond effe de softbox voor je opmeeten.filter moet helaas ook 1000 cub zijn en dezelfde dameeter hebben als de flens van je softbox.dus je hoeft maar 2 pjpen op je dak te hebben,een voor de warmelucht uitblaas en een voor de verse lucht inblaas.ik zelf heb maar een pijp op het dak en trek de verse lucht gewoon uit me woonhuis,dit gaat ook goed,mits je ergens een raampje op een kiertje kan zetten.

Comment

Bezig...
        X