Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag in verband met opstelling/assemblage kweektent??hulp nodig.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag in verband met opstelling/assemblage kweektent??hulp nodig.

Korting op 420shop
    Heb een complete kweektent besteld.silverbox van 1.50x1.50x2m.Nu wou ik weten hoe het met die staafjes zit voor het plafond?Er bevinden zich gaatjes in deze buisjes.waarvoor dienen deze?Handleiding laat serieus de wensen over.zitten ook 2bandjes met vecro bij voor de koolstoffilter maar die zijn te kort.Kortom men tent zit in mekaar maar hoe hoe hang ik alles erin.En hoe zit het met die easyrolls hoe bevestig ik die.Kortom snap niet hoe en waar alles moet hangen.Heb ook nog een leuchtek 400watt lamp liggen met de ballast aan de lamp(plug en play) durf deze niet aan men dak van men tent hangen deze weegt veel meet dan spiegelkap die bij de tent zat en ga de spiegelkap gebruiken.kan iemand me fotos posten hier van de bovekant van zo een tent waar je ziet hoe de phatfilter en de lamp enzo moet hangen. ik vind voor 600 euro dat ze een iets betere handleiding mogen maken.handleiding vermeld dat er 3 buisjes bijzitten voor alles aan te hangen.heb er 4 meegekregen en kan er nog steeds niet aan uit?groeten een beginneling die niet verder kan.

Re: vraag in verband met opstelling/assemblage kweektent??hulp nodig.

velcro bandjes en niet vecro.

Comment

Er staan verschillende fimpjes op youtube gewoon de naam silverbox grow tent ingeven dit is er 1 van de velen http://www.youtube.com/watch?v=Y7z-q2XySvw.

grtz.

Comment

ik heb hetzelfde probleem maar heb een homebox gekocht snap er niet veel van heb al uren gezocht op google en op youtube maar als die mannen hun tent filmen laten ze alleen de planten zien van opstelling niks . al die gaten en flexcibele slangen .tentje opzetten was kinderspel maar de rest heb schrik dat mijn huis opbrandt

Comment

die dunne stangetjes komen in de gaten van de bovenste(dak vd tent)stangen,en dienen ter versteviging van t zeil en evt de mogelijk om er iets licht aan te hangen .als je nu latten plaats van stang naar stang ,dus 1 panlat van 1m50 lang in jouw geval.hier draai je vervolgens je haakjes in om daaraan je lamp te bevestigen.al snapik niet goed waarom je geen apartekap en vsa gekocht heb ,aangezien ik geen vsa s in mn tent wil ivm vocht en temp.grtz

Comment

heb ook een aparte kap en vsa .naar het filmje op you tube gekeken.1van dezer dagen nog es hervatten.ja inderdaad die buisjes bevatten aan het uiteinde een haakje dat over het dakframe schuift.maar wat bedoel je met in de gaten van het dak.(gaten?).in de stangetjes zitten ook kleine gaatjes dacht eerst dat deze waren voor met revetten vast te zetten op de andere stangen.gelukkig niet gedann maar was ook mogelijkheid.ophangen van filter word moeilijkste.die is zwaar en stangetje verschuifd steeds zit niet echt strak erond de uiteinden van die stangen.velcro bandjes gaan niet rond filter.ga met plastic stripjes werken denk ek.superbedankt voor de reacties

Comment

Even een paar tips:

Je kunt bij de bouwmarkt VD elektradraad kopen (kleur maakt niet uit, bijvoorbeeld geeld/groen of blauw 2,5 mm2).

Van dit draad kun je stukjes afknippen en op je kruisverbindingen van je stangen leggen in je dak. Je draait de uiteinden van beide draadjes over elkaar heen en knipt deze af.

Zorg ervoor dat de stang waaraan je het filter hangt over een andere stang gemonteerd is (kruislings). Borg de kruisverbindingen met eromheen gedraaide stukjes VD draad. (Ty-raps kan ook!)

- gaten boven in zijn voor in-uitlaat filter (4 x), die je niet gebruikt afdichten.;
              - onderin voor je luchtinlaat (1-2 open laten) overige sluiten;
              - hang je filter diagonaal tegenover je luchtinlaat (in de hoek en scheelt ook gewicht);
              - je filter kun je ook ophangen met eerder genoemd VDdraad er omheen te draaien en om de drager vast te draaien;
              - elektra van bovenaf invoeren ivm vocht en deze zet je ook vast met tyraps;
              - de drager van de lamp ook over een drager plaatsen en kruisstukken borgen;
              Last edited by Cruzie; 23 April 2011, 21:47.

Comment

mijn tent staat dicht tegen een venster.venster dicht gemaakt met osb plaat.De vraag is moet je op die rhino filter rechtstreeks de afzuiging zetten of buiten de tent?Het is dat ik bijna aan de uitgang ben met de afzuigslang naar buiten maar je hebt toch minimum 1meter nodig van die slang.mag je de afzuiger,beetje schuin monteren tegen een muur of is het alleen vertikaal of horizontaal.wacht momenteel nog op een fancontrol,had beter afzuiging besteld met fancontrol in.Al doende leerd men...

Comment

Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!

Heb daar een plaatje geshopt vanavond

Comment

thx iedereen.hier word je goed geholpen

Comment

Voor je tent moet het je het wel goed doen, ook ivm veiligheid!!

Succes!

Comment

Bezig...
                      X