goeiedag kweek maatjes
ik had een vraag ik ga voor het eerst een kweek plekkie maken
maar nu had ik een vraag.
het is in een kelder en naast mijn kelder heb ik andere kelders
nu zit ik met een probleem kwa geluid overlast en mogelijke geur waty er van af gaat komen wel heb ik een raampje aan 1 zijde waar ventilatie rooster zit dus mooi voor lucht in en af voer maar kwa de geur en geluid zit ik met een probleem.
zouden jullie me kunnen helpen om een oplossing te vinden.
zal ef wat meer info geven over de ruimte
het gaat om een kast die ik ga inrichten tot kweek ruimte
hij is ong 1 x 1 meter en 2 meter hoog
er komen 6 spaarlampen in te hangen van elk ik twijfel nog van 60 a 70 of 80 watt
van die terarium warmtelampen
ik wil gaan kijken of ik de ruimte kunt gaan afzuigen aangezien het toch een kleine ruimte is met een computer fan ok de aanzuig van verse lucht wil ik het zelfde gaan doen alleen uiteraard de fan omgedraait zodat tie aanzuig
er komen ongeveer 5 thunder bloody mary autoflowers in te staan
zouden jullie meer info willen hoor ik het graag
mvg..
ik had een vraag ik ga voor het eerst een kweek plekkie maken
maar nu had ik een vraag.
het is in een kelder en naast mijn kelder heb ik andere kelders
nu zit ik met een probleem kwa geluid overlast en mogelijke geur waty er van af gaat komen wel heb ik een raampje aan 1 zijde waar ventilatie rooster zit dus mooi voor lucht in en af voer maar kwa de geur en geluid zit ik met een probleem.
zouden jullie me kunnen helpen om een oplossing te vinden.
zal ef wat meer info geven over de ruimte
het gaat om een kast die ik ga inrichten tot kweek ruimte
hij is ong 1 x 1 meter en 2 meter hoog
er komen 6 spaarlampen in te hangen van elk ik twijfel nog van 60 a 70 of 80 watt
van die terarium warmtelampen
ik wil gaan kijken of ik de ruimte kunt gaan afzuigen aangezien het toch een kleine ruimte is met een computer fan ok de aanzuig van verse lucht wil ik het zelfde gaan doen alleen uiteraard de fan omgedraait zodat tie aanzuig
er komen ongeveer 5 thunder bloody mary autoflowers in te staan
zouden jullie meer info willen hoor ik het graag
mvg..
Comment