Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Energiemeter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Energiemeter

Korting op 420shop
    Zo, dat is balen.
    Ik heb een mooie compleet tentje (120x240) gekocht en natuurlijk ben ik me gaan verdiepen in de detectie middelen van justitie.
    We weten zo ondertussen dat de meeste plantages opgedoekt worden door overlast (geur en geluid) en warmte detectie.
    Maar wat ook zo is is dat de energie leveranciers nauw samenwerken met justitie.
    En daar zit nou net mijn probleem.
    Enige tijd geleden is er bij mij een nieuwe energie meter geplaatst.
    De nieuwe meter blijkt een zogenaamde “slimme energie meter”te zijn.
    Deze meter kan elk kwartier uitgelezen worden door mijn energie leverancier.
    Dat betekend dus dat er gedurende 3 weken lang 18 uur per dag op exact de zelfde tijdens steeds weer 1200 watt meer afgenomen wordt dan de overige 6 uur.
    Daarna gedurende 8 weken 12 uur per dag op exact de zelfde tijden 1200 watt meer afgenomen wordt dan de andere 12 uur.
    Dit is natuurlijk een typisch voorbeeld van een kweekje met 2 lampen van 600 watt.
    Deze informatie gaan ze zeker doorspelen aan justitie.
    Deze link hieronder is van de site waar ik mijn informatie vandaan heb.
    http://www.innovaties.otib.nl/innovaties/details/default.aspx?id=203
    Tsjaa best kansloos zou ik zeggen.
    Iemand suggesties?
    Last edited by cannabiscoen; 19 June 2011, 19:20. Reden: verkeerde woordkeuze, aangepast volgens forum regels

Re: Energiemeter

Is het wel zo slim dat je deze meter plaatst coen, zeker nu je fans hebt....?

Fff serieus, ik heb er grote bezwaren tegen dat bedrijven, persoonlijke gevens/inormatie bewaren, en mogelijk door verkopen aan derde....

Grtz.

Comment

Deze meter is helaas niet op vrijwillige basis bij mij geplaatst.
      Enige tijd geleden heb ik een inval gehad in verband met hennep kweek (zie mijn topic gepakt).

Greetzz..
      Last edited by ceBep; 25 May 2011, 22:02. Reden: verkeerd quoten, lees het topic hierover: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/17316-Dubbel-posten-en-quoten

Comment

Als je gepakt bent is het helemaal al niet slim om op zo'n korte termijn terug te gaan kweken... Gezond verstand primeert hier (hoop ik)...

Comment

Last edited by ceBep; 26 May 2011, 19:09. Reden: verkeerd quoten

Comment

U heeft de quote-functie onjuist gebruikt.
            Zie voor de uitleg:
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Quoten-Citeren

Met vriendelijke groet,
            vale.

P.S
            Ik heb nu je andere berichten samengevoegd en de verkeerde quotes verwijderd in meerdere topics
            Nu is het nog een waarschuwing, denk erom dat er sancties volgen bij een volgende overtreding!

Lees de regels a.u.b.

Comment

Als je gepakt bent en er hangt een energiemeter... Zolang die daar hangt heb je niet veel redenen tot 'vooruitzien'. Je had beter een tijd geleden 'vooruitgekeken', zo kon je nu 'regeren'... Ik vind het best wel grappig al wens ik niemand toe gepakt te worden. Alleen, als je gepakt bent moet je daar toch echt je verstand bij houden en niet direct weer beginnen, je loopt nu sowieso in de spotlights.

Comment

Ja, je hebt geheel gelijk ik zeg vaak de woorden:vooruitzien is regeren.
                Helaas moet ik bekennen dat ik me dus niet helemaal aan deze stelregel heb gehouden.
                Ik was ook van plan om slechts 1 kweek te draaien, daarna de ruimte (zolder) aan te pakken en de tent keurig netjes te plaatsen.
                Dit plaatsen had ik met de grootste zorg willen doen zodat de kans op pakken minimaal zou zijn.
                Ik was van mening dat de controle niet zo hoog zal zijn endat ik een aanvaardbaar risico liep om bijvoorbeeld mijn uitlaat direct onder mijn raam te plaatsen.
                Daar ben ik dus de fout in gegaan en heb ik niet goed vooruit gekeken.
                Voorlopig staat er ook nog geen kweek bij mij en dat kan ook nog wel even duren ook.
                Eerst alles goed op orde, daarna weer verder.
                Ik sta in de picture dat is iets wat ik ook wel weet, vandaar ook de grootste zorgvuldigheid en dat had ik eerder moeten doen.

Greetzz..

Comment

Comment

Ik zou me als ik jou was de komende tijd HEEL goed informeren hoe je de perfecte growroom maakt. Dat gaat van koolstoffilters, maximum aantal lampen zodat het niet teveel opvalt, buren eens uithoren, NIETS vertellen aan vrienden want die gaan dat meestal wel rondvertellen... Echt heel keurig en zorgvuldig te werk gaan... Goed dat je je tijd neemt ervoor.

Comment

Comment

Dat met die meter die ze niet mogen uitlezen, maar wel kunnen als ze zouden willen, zou ik waarschijnlijk niet accepteren.
                        Hang maar een gewone op dan, zou mijn antwoord zijn.

Comment

Comment

Ze kunnen iemand toch niet zomaar verplichten zon meter te nemen als jij gewoon een koophuis hebt?

In een huurhuis is dit misschien anders.
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Ja dat kunnen ze helaas wel, hun bepalen wat voor meter er geplaatst wordt.
                              De meter is ook van het energie bedrijf en niet van mij, ook al heb ik een koopwoning.
                              Daar tegenover mogen ze niet tegen mijn "wens" ingaan als ik ze verbied om dagelijks mijn stroomverbruik te registreren.
                              Een klein stukje vertrouwen van mij moet er dus wezen als het gaat om het niet uitlezen, een energie bedrijf zal zichzelf ook belachlijk maken als ze deze wens niet tegemoet komen en ik daardoor voor het gerecht kom.
                              Elke advocaat zal dan korte metten maken met het energie bedrijf en de veroordeling dit is dan onrechtmatig verkregen bewijs.

Greetzz..

Comment

Bezig...
                              X