Zo, dat is balen.
Ik heb een mooie compleet tentje (120x240) gekocht en natuurlijk ben ik me gaan verdiepen in de detectie middelen van justitie.
We weten zo ondertussen dat de meeste plantages opgedoekt worden door overlast (geur en geluid) en warmte detectie.
Maar wat ook zo is is dat de energie leveranciers nauw samenwerken met justitie.
En daar zit nou net mijn probleem.
Enige tijd geleden is er bij mij een nieuwe energie meter geplaatst.
De nieuwe meter blijkt een zogenaamde “slimme energie meter”te zijn.
Deze meter kan elk kwartier uitgelezen worden door mijn energie leverancier.
Dat betekend dus dat er gedurende 3 weken lang 18 uur per dag op exact de zelfde tijdens steeds weer 1200 watt meer afgenomen wordt dan de overige 6 uur.
Daarna gedurende 8 weken 12 uur per dag op exact de zelfde tijden 1200 watt meer afgenomen wordt dan de andere 12 uur.
Dit is natuurlijk een typisch voorbeeld van een kweekje met 2 lampen van 600 watt.
Deze informatie gaan ze zeker doorspelen aan justitie.
Deze link hieronder is van de site waar ik mijn informatie vandaan heb.
http://www.innovaties.otib.nl/innovaties/details/default.aspx?id=203
Tsjaa best kansloos zou ik zeggen.
Iemand suggesties?
Ik heb een mooie compleet tentje (120x240) gekocht en natuurlijk ben ik me gaan verdiepen in de detectie middelen van justitie.
We weten zo ondertussen dat de meeste plantages opgedoekt worden door overlast (geur en geluid) en warmte detectie.
Maar wat ook zo is is dat de energie leveranciers nauw samenwerken met justitie.
En daar zit nou net mijn probleem.
Enige tijd geleden is er bij mij een nieuwe energie meter geplaatst.
De nieuwe meter blijkt een zogenaamde “slimme energie meter”te zijn.
Deze meter kan elk kwartier uitgelezen worden door mijn energie leverancier.
Dat betekend dus dat er gedurende 3 weken lang 18 uur per dag op exact de zelfde tijdens steeds weer 1200 watt meer afgenomen wordt dan de overige 6 uur.
Daarna gedurende 8 weken 12 uur per dag op exact de zelfde tijden 1200 watt meer afgenomen wordt dan de andere 12 uur.
Dit is natuurlijk een typisch voorbeeld van een kweekje met 2 lampen van 600 watt.
Deze informatie gaan ze zeker doorspelen aan justitie.
Deze link hieronder is van de site waar ik mijn informatie vandaan heb.
http://www.innovaties.otib.nl/innovaties/details/default.aspx?id=203
Tsjaa best kansloos zou ik zeggen.
Iemand suggesties?
Comment