Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnersvraag: montage 400watt lamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnersvraag: montage 400watt lamp

Korting op 420shop
    Hallo,
    ik ben onlangs begonnen met mijn eerste kweek. De zaadjes zijn net ontkiemd en ik heb ze in de potten geplant. Nou is het zo dat het nu nog best wel koud is, en het de komende tijd bewolkt zal zijn waardoor er een tekort aan licht zal zijn voor de net geplante zaadjes.
    Ik overweeg daarom een homebox kweektent te kopen in combinatie met deze 400watt lampenset.
    EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

Alleen nu vraag ik mij af hoe het monteren van de lamp gebeurd. Gaat dit met een stekker gewoon in het stopcontact? Of moet ik zelf met draadjes gaan kloten? (ik heb 0 verstand van electriciteit en dergelijke).
    Zou iemand het mij uit kunnen leggen aangezien er op de site zelf niets staat vermeld.
    Alvast bedankt

Comment

Re: Beginnersvraag: montage 400watt lamp

Wil je ze binnen laten of buiten zetten?

Ze kunnen gerust naar buiten, de zon hoeft niet continue te schijnen, iets kouder vertraagt de groei iets, maar verder niks....
      Ook geen gedonder met lampen e.d. voor je...

Laat je ze binnen; zoek ff het forum naar aansluitinfo van de vsa/lamp e.d.
      Vragen binnenwiet kweken staat vol info....

Comment

Bezig...
      X