Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led lamp

    Korting op 420shop
    89E8003A-DBD8-42F3-A1C3-B35F3755D107.jpgHallo allemaal.

    ik heb een led lamp gekregen die ik wil gebruiken in mijn 80x80x180 tentje.
    Kan iemand mij vertellen of ik tijdens de bloei beide knoppen aan moet zetten? Weet iemand de naam van deze lamp zodat ik informatie kan opzoeken over hoe hoog dat de lamp moet hangen

    Mvg

    #2
    Staat er geen merk op of kan je het niet vragen aan wie je de lamp gegeven heeft?

    Comment


      #3
      Nee helaas staat er niks op. Ik kom er maar niet achter

      Comment


        #4
        Ik vermoed enkel bloem aan voor in bloei. Of mss een kleine overgangsfase om alles smooth te laten verlopen. Het idee erachter is om meer blauwe kleuren tijdes veg en meer rode kleuren tijdens bloei. Maar de modernere ledlampen werken zo niet meer

        Comment


          #5
          Zet hem eens aan en maak foto van beide standen, sommige zetten ze tegelijk aan want meer licht.

          Comment


            #6
            hier staat die alleen op bloei. Het verbruik is dan 60.8w 96D74A3F-7125-4552-B76E-558EAC64A0EC.jpg
            Attached Files

            Comment


              #7
              FB16E1D2-003A-4FEC-8E4A-77F2829583D2.jpgHier staat het op alleen groei. Dan is het verbruik 114.7 w

              Comment


                #8
                E7D3A752-1FA8-48A3-8622-76038E4E4078.jpgEn dit is bloei en groei samen 175w

                Comment


                  #9
                  Van begin tot eind beide aan adviseerde men mij hier vroeger. Kan teleurstellend zijn het resultaat met zulke lamp, kan ook goed zijn.
                  Ganja always does the trick.

                  Comment


                    #10
                    Blurple.

                    Lijkt me een erg verouderde lamp. Maar je zult ermee kunnen kweken.

                    De eerste 2 a 3 weken grow en dan alles aan.

                    Comment


                      #11
                      De eerst paar weken laat ik ze hier onder groeien en daarna naar boven in de tent en dan zet ik de lamp maar helemaal open 🌱
                      Attached Files

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Geen fan recht op de planten, grond temperatuur 18°c of hoger, de pot tillen voor watergift, licht is water geven en niet eerder.
                    Bezig...
                    X