Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koolstoffilter ophangen in een kamer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Koolstoffilter ophangen in een kamer.

Korting op 420shop
    Hoi ik zou graag mijn tent ff aan de kant leggen en de grote filter gebruiken in een kamer, ipv een tent.

Daarbij zou ik een opening maken van 160 mm waardoor de filter in een andere kamer kan uitblazen.

Ik heb nog zitten denken aan enkel het frame te gebruiken van een tent, midden in de kamer om daar mijn lampen en filter aan te hangen.

Lv beter en ademruimte. Minder weerspiegeling wel.

Ik zou geen gaten willen boren . Een softbox staat ook op de grond normaal gezien fniet? Buisfan wss effectiever in de lucht he?

Enkel de propagator laten staan op 18uur in de hoek, en de ruimte gebruiken.

Wel zitten er spleten in de gyproc muur en vraag me af of filter het gaat aankunnen, en het huis ni gaat gaan ruiken. Gangpad wel met onablock bewerkt.

Zou zo de 9 diesels willen afbloeien.

wat denken jullie ?

Ganja always does the trick.

Spleten in de muur ga je zeker geur doorheen ruiken maar niet zolang de kamer vacuum is gezogen.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is zeker ni groot genoeg 800m3...

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee, denk het niet.

Bouwschuim en kit is je vriend.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is een nog onafgewerkte nieuwe muur die ik zo wil houden tot elektriciteit herdaan is eigenlijk.

Ola dat zal een grotere kweek worden?

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nee hoor de 9 diesels onder de sp3000 en ofwel de ts600 of de twee ledstrips van cosmorrow

Hangt af van de capaciteit van je afzuiger en de grootte van je kamer of je geur gaat hebben door die spleten vd gyproc. Ik zit in principe ook met wat geur in de ruimte zelf maar als ik mijn deur toe hou is 1 setje geurstokjes op de gang voldoende voor niets te ruiken als je binnenkomt en dat is in principe voldoende voor mij.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wil ook zoiets verkrijgen eigenlijk.

πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

Comment

Actieve inlaat dan als aanzuig of volstaan de vacuumgerekte gyproc spleten en deurkieren?
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Kamerkweek in het begin had ook geen inaat dacht ik. Ging perfect toen. Denk dat filter beter werkt ook zo. 2mx3mx2m , is nu ongeveer ook dat , al denk ik de kamer nog op te delen.

Ik zou geen actieve inlaat nemen als je al met die scheuren/spleten zit, eerder extra ventilator voor circulatie.
      Als de ruimte 2x3x2 is heb je 12mΒ³ die je 3x(minimum?) moet verversen dus kom je aan 36mΒ³. Met u afzuiger van 800mΒ³/h zit je daar ruim over want warmte van de lampen gaat vooral moeten circuleren en niet direct worden afgezogen vermoed ik?

EDIT: kleine brainfart hier boven, klopt idd dat het 3x per minuut minimum is en liefst 5x per minuut zelfs zoals wesley hier onder zegt
      Last edited by DerpiE; 29 January 2023, 15:05.

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        3x per minuut moet je nog x60 doen om per uur uit te komen denk ik. 36x60.

• DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Sorry lol, inderdaad.. Heb het aangepast. Denk wel dat ze er vanuit gaan dat de ruimte dan volledig vol gaat staan met planten. Zou kijken wat het geeft met u 800mΒ³/h en ne ventilator of 2 om te beginnen

Er komt inderdaad geur door het huis

3 opties denk ik.

Softbox van 1500m3 kopen die alsnog te weinig gaat zijn, 3-400 euro verder.

Tweede 800m3 buisfan prima klima kopen , zij aan zij 1600m3 dan of werkt dit in principe niet zo?

Of de kamer kleiner maken en alles dicht maken terwijl dat ook niet de bedoeling was, maar 'provisoir' te werk gaan.

Of optie 4 nog ff verkassen terug naar het hok waar het terug kouder is in de grote tent.

Wat zouden jullie doen?
      Ganja always does the trick.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Apparatuur upgraden en kieren moeten altijd dicht ook vanwege beesjes.
    Bezig...
    X