Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grootte afzuiger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grootte afzuiger

    Korting op 420shop
    Ik ben aan het twijfelen om een nieuwe tent aan te schaffen waar ik mijn tsw2000 en fc4800 zou inhangen. Omdat ik het gevoel heb dat de rest licht aan de zijkanten van 2 lampen elkaar opteld en beter resultaat zal geven.

    Ook is de fc4800 denk ik meer uit te halen in een 120x120 tent.

    Dus bijgevolg vraag ik me af waarom geen 240x120x200 tent. Maar hoe zwaar moet die afzuiging dan zijn? Is er daar een formule voor?

    #2
    Weet ze nu niet meer maar de lucht moet 3x per minuut ververst worden dacht ik.

    800m3 trekt de tent al vacuum maar is nog niet genoeg, in theorie eerder 1000m3 of 1200m3 dan.

    M3 berekenen en dan nog x60x3 doen maar ik vergeet altijd hoe dat het juist zit ...
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Vind ik nu niet terug wss inderdaad amerika only. Is een enkele stok per zijwand die de boel verstevigd

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      In versta niet waarom alles zo achterloopt in europa ze hebben zooon mooie dingen

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Ik dacht/las 1x per 3 minuten, dat scheelt een factor 9 met 3x per 1 minuut. Dan kom je op een hele lage waarde uit qua wat een afzuiger aan m3/uur moet afvoeren. Maar je moet die uitgangsberekening dan flink opschroeven vanwege: weerstand van je filter, misschien wil je vaker verversen omdat de lv en temp (zelfs led verhoogt het met 4-5 graden) in je tent minder is dan de lucht die je aanzuigt, bochten in de uitblaasbuis, geen gladde buizen. Misschien wil je ook sws vaker dan 1x per 3 minuten verversen

    #3
    Ik heb 2 afzuigers ene met clima transfo die op temperatuur regelt. En de 6inch van marshydro.
    iIk ga wss beide moeten gebruiken in de tent dan.

    Wesley pipes die groote is dat ook nodig bij zaailingen? Even aan het kijken na een kweek of ik direct een tweede kan beginnen met 1 afzuiger waar ik de tweede van mars zou gebruiken voor als droogtent tijdelijk.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nee he , de grote afzuiger is meer voor de geur he, het ging met de 800m3 ook en was niet van plan hoger te gaan . Ietwat geur buiten de tent deed ik dan met ona blocks. Hoewel die wss duurder uitkomen dan een betere afzuiging.

      Voor de groei tot halfweg de bloei is gelijk wat goed de 6 inch alleen voldoet wss. Grotere afzuiger regelt wat lv en veel geur he. Wel nodig dan mid bloei tot einde wss

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Supper dan weet ik al dat ik die tent kan aanschaffen. Als ik 2 afzuigers wil op 1 T stuk wil aansluiten.

      Zal ik 2 terugslagkleppen nodig hebben zodat de ene niet terugblaast via een trager draaiende ventilator in de tent neem ik aan? Of als het buiten naar binnen een stuk blaast door de wind?

      Ik denk als ik 2 buizen door zooon aircokit laat buitengaan door een raam dat dat iets verdachter is.

      Wss ook nog een buigstukje nodig als het regent dat dit niet in mijn tent looptšŸ«¤(zoals die op het uiteinde zitten van mobiele aircos)

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Geen ervaring met dubble fans en t stukken of terugslagkleppen. Ik zou niet weten wat best is dan...

    #4
    een space booster heet zon tentstok systeem, wat er voor moet zorgen dat je tent wanden niet naar binnen worden gezogen, en je kan er ook leuk een scrog net aan vast knopen.


    Home - Ondek hieronder een aantal van onze complete kweektenten door ons voor u samengesteld Zit uw maat complete kweektent met LED er niet bij? Geen zorgen

    Comment

    Bezig...
    X