Na een paar kweekjes buiten ga ik het dit jaar eens binnen proberen.
Ik kweek voor persoonlijk gebruik dus de hoeveelheid die ik kan kweken maakt niet zoveel uit.
Budget speelt ook niet veel rol……Veiligheid,kwaliteit en gebruiksgemak & discretie zijn veel belangrijker voor mij
Mijn setup wat ik voor ogen heb.
Gorilla tent 60 *75*210
Sanlight Evo 3-80
softbox 250 of 500 m3 ?
climate Trafo controller
Omwille van de stilte zou ik willen gebruik maken van een Softbox & trafo controller.
Ik had in gedachten om een 250 m3 te gebruiken maar heb onlangs eens contact gehad met een growshop en die raden mij toch aan om een 500 m3 omwille van de overcapaciteit en de Softbox dan ook stiller zou werken
Klopt dit allemaal ?
of is 500 m3 zwaar overkill in zo’n klein tentje ?
Alsook ….iemand die soms ervaring heeft met de Climate Trafo controller ?
Gr,
Ik kweek voor persoonlijk gebruik dus de hoeveelheid die ik kan kweken maakt niet zoveel uit.
Budget speelt ook niet veel rol……Veiligheid,kwaliteit en gebruiksgemak & discretie zijn veel belangrijker voor mij
Mijn setup wat ik voor ogen heb.
Gorilla tent 60 *75*210
Sanlight Evo 3-80
softbox 250 of 500 m3 ?
climate Trafo controller
Omwille van de stilte zou ik willen gebruik maken van een Softbox & trafo controller.
Ik had in gedachten om een 250 m3 te gebruiken maar heb onlangs eens contact gehad met een growshop en die raden mij toch aan om een 500 m3 omwille van de overcapaciteit en de Softbox dan ook stiller zou werken
Klopt dit allemaal ?
of is 500 m3 zwaar overkill in zo’n klein tentje ?
Alsook ….iemand die soms ervaring heeft met de Climate Trafo controller ?
Gr,
Comment