Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilator keuze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ventilator keuze

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    Ik heb al een paar kweekjes achter de rug en los van de standaard probleempjes heb ik er steeds 1 met mijn ventilators? De draaiende ventilator stopt meestal met draaien half weg of eind van de kweek. Heeft er iemand mss een idee wat voor type ventilator ik best kan gebruiken voor een 100x100×180 ruimte of een opstelling om de lucht circulatie optimaal te maken

    Alvast bedankt voor de tips

    #2
    Een afzuigventilator zou blijkbaar 3 maal het volume moeten wegzuigen per minuut ofzo dacht ik. Of heb je het daar niet over?

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      1 maal per 3 minuten dacht ik, das een factor 9 minder. Maar blindstaren op die nummers is denk ik niet ideaal. De ventilatie is bedoeld om het klimaat (temperatuur, luchtvochtigheid, co2) op peil te houden. Dus daar de afzuiging beetje op afstellen. Ik roep maar wat, net weer een videootje bekeken😄

    #3
    Wat apart, alhoewel ik me heel vaag een eerder bericht herinner van iemand die dat had. Advies was toen dacht ik om de ventilator weer schoon te maken. Eens nieuwe fans kopen van een ander merk misschien, en kijken hoelang die meegaan. Heb zelf 2 5W clipfans van highgarden voor 80x80x180, en ze draaien m'n 3e ronde nog als een tierelier

    Comment


    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Oow, je bedoel misschien de ventilator die afzuigt ipv de ventilator om de lucht wat te laten circuleren

    #4
    Wat voor ventilator heb je nu?
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


    • TheOmen
      TheOmen commented
      Editing a comment
      Nu heb ik 1 van marshydro en deze heeft het ondertussen al begeven, de fan werkt nog maar de draaifunctie doet het niet meer.
      Dit probleem heb ik al bij elke fan gehad. De langste was 1 kweek en halfweg de volgende gedaan met bewegen.

    #5
    met draaifunctie bedoel je heen en weer zwenken? In dat geval heb je het dus niet over de afzuiger waar het filter aan verbonden is?

    Die clipfannen die zwenken gaan vaak kapot, beter eentje nemen die NIET zwenkt. Als je die wel wilt gewoon eentje op reserve hebben liggen. Dan kan je 'm altijd vervangen als hij stuk gaat.
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


    • TheOmen
      TheOmen commented
      Editing a comment
      Ja dit is mijn 3e al die het begeeft, zal dus idd gewone nemen die niet zwenken.

    #6
    Kleine draai vennetjes gaan vaak stuk of lopen vast!
    Grote daarentegen zijn precies goed!
    wel een beetje Crea Bea zijn maar dan heb je ook wat!

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    Bezig...
    X