Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie led lamp 120x120 voor onder 700 euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goeie led lamp 120x120 voor onder 700 euro?

Korting op 420shop
    Zoals de titel aanduidt ben ik zoekende en oriënterende naar een led lamp voor mijn 120x120 tent die binnen mijn budget van 600 euro past.

Ik zie erg veel opties wat betreft lampen en ik weet simpelweg niet waar ik moet zoeken of wat nou optimaal is..

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Mars Hydro zie ik hele goeie resultaten mee.
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Baapje
      Baapje commented
      Editing a comment
      Ik heb ook naar de FC E4800 zitten kijken, heb jij die toevallig?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee heb zelf d.i.y. met Samsung ledstrips. Volgens mij heeft die Mars Hydro ook Samsung diodes.

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik heb de mars hydro fc E4800
      Ik vind helemaal mooi, ben er tevreden mee. Hangt ook in een 120x120 tent.

Mars hydro fc4800 smart led 😉

480W plant grow light for 120x120cm grow tent. FC4800-EVO is grower’s preferred light solution for indoor veg flower plant grow scenarios

Comment

Meer dan een kilo uit een 120 bij 120 tent trekken met 480 watt lijkt me mega veel zou graag een verslag van die lamp zien
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

• NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Ik heb die lamp wel niet smart. Maar als je even het verslag van anoniemand leest uit de hydro dacht ik dat hij ongeveer 2g/w haalde met mars hydro lampen

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nja ik zat al op 919gr🤷🏼‍♂️ scheelt niet veel meer toch.

Wat mij betreft is de Led van Lumatek de absolute beste op de markt. Atmosphere1 heeft met een goed verslag laten zien dat er goeie resultaten mee gehaald kunnen worden.
      Voor 120 x 120cm heb ik er nog eentje in de aanbieding:

Dit is het 2.7 model, de nieuwere variant is 2.9 verder is er geen verschil.
      No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

• Lekkergroeien
        Lekkergroeien commented
        Editing a comment
        roy

Als geld niet echt een rol speelt in de keuze, zou je dan de 600w aanraden voor de 120x120?

• roy
        roy commented
        Editing a comment
        600W kan inderdaad ook. Maar dat is boven zijn budget. Het ligt er ook nog maar aan wat je wil bereiken. Die 465W verbruikt minder stroom.

Als je nog nooit binnen gekweekt heb zou ik voor 465 gaan.heb zelf met 600 watt cobled gekweekt ook op 120 bij 120 en de planten gingen in de zomer echt giga zuipen.niet te kleine potten nemen en van onderen watergeven is een aanbeveling
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Bezig...
      X