Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te warm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Te warm

Korting op 420shop
    Hier wat pics van de Ladys

SAM_0534.jpgSAM_0535.jpgSAM_0536.jpgSAM_0537.jpgSAM_0538.jpgSAM_0539.jpgSAM_0540.jpgSAM_0541.jpg

Grtz BWP

Re: Te warm

lamp in iedergeval niet lager gaan hangen,met een 2e 600 watter erbij gaat je oogst zeker mislukken.of je koopt een grootere afzuiger,beste is 500 cub softbox,of je gaat vanaf een buitentemperatuur van 25 graden de 600 watter vervangen door een 400 watter,dan gaa je een lekkere oogst krijgen.

Comment

ok Thnx ga kijken voor een 500cub of 700cub .

voor deze kweek ga ik geen 2de lamp hangen , is voor de volgende ik dacht aan 2 600w en een 1000cub
      of beter 2 400w en 700cub , of word het zowieso te warm met 2 lampen

is voor 12/12 kweeksysteem

Comment

Kun je beter meteen een 1500m3 (plus bijpassend filter!) en een variac halen.
        Dan kun je in de toekomst ook gewoon die 2e lamp erbij hangen, zonder dat je weer een nieuwe softbox moet halen.
        Lamp zeker niet lager hangen. Eerder wat omhoog.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

als je nu een 500 cub softbox koopt ,kan je deze ronde gewoon met de 600 watt lamp afmaken.dan koop je aan het begin van de winter een 1000 cubsoftbox afzuiger,en een 2e 600 wattert,en 1000 cub filter,dan heb je een heel mooi setje voor 2 keer 600 watt.de 500 cub gebruik je dan als inblaas.heb je geld teveel dan kan je het natuurlijk ook nu kopen en deze ronde met 1200 watt gaan draaien.doe ik ook op een ruimte van 130 bij 210 bij 250.ik heb zelf geen actieve inblaas,maar wel 1000 cub softboxafzuiger en zwaar 1000 cub can filter.me warmelucht pomp ik met een slang van iets meer dan een meeter lang zo me dak op.zou die slang meer dan een meeter langer zijn dan had ik aan 1000 cub afzuiging niet genoeg en zou ik een 1500 moeten pakken.en of je op een warme zolder kweekt of in een koele kelder maakt natuurlijk ook uit.ps zaadplanten kunnen beter tegen een hittegolf dan stekken,dus u is goed bezig.

Comment

ok voorlopig een 500cub en volgende kweek dan zoals tumble het zegt .

Grtz

Comment

moet echt zeggen..
              je plantjes zien er per-fect uit!
              houdee zoo!

Comment

thnx para

Comment

deze word het
                  PK_minspeed_fan_0.jpg

Comment

buisventilatoren zijn volgens mij niet zo best voor HPS kweek. Als je inductielampen of LED kweekt zijn ze wel perfect.
                    Als je een slakkenhuisding haalt 500kub zit je wel goed. cheers

Comment

niks mis met een buisfan,alleen maken de meeste pokkelawaai

Comment

Wel een mooi apparaat met die sensor eraan.
                        Ik weet niet of de G-Tools fans ook zo'n herrie maken als de Ruck's.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die maken veel minder herrie dan een ruck. Het hangt ook allemaal af wat voor slang je aan beide kanten gebruikt natuurlijk. Met sonoconnect blijft zowizo maar een fractie over tov een normale slang.
                          Je kunt ook om extra demping te krijgen na de fan een verloopflens gebruiken een een slang met grotere diameter gebruiken, dat verlaagt de luchtsnelheden en geeft minder weerstand, waardoor het nog stiller wordt.
                          Daarnaast is de ophanging ook nog iets om over na te denken, hang je het recht aan een plafond of plaatmateriaal op dan kun je nogal eens last hebben van resonanties, hang je het in rubbers dan heb je daar geen last van.
                          Een box is nog altijd stiller natuurlijk, maar stil genoeg is ook prima natuurlijk.

En ja, een ruck maakt erg veel geluid, maar wanneer je dat insluit tussen 2 stukken sonoconnect wordt het ook alweer stukken stiller.

Comment

lokes , van dat lawaai kan ik wel beamen op 100 procent afzuiging klinkt hij wel
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                            X