Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars hydro drivers uit de tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars hydro drivers uit de tent

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik vroeg me af hoe jullie die drivers uit de tent bevestigen. Het leek me een leuk idee om de temperatuur te verlagen in de tent en dus ook de stroomkosten voor elektriciteit.

    Nu ik weet die zijn eenvoudig los te schroeven. Maar ik vroeg me af hoe ik die gemakkelijk en veilig buiten de tent kan bevestigen?

    Mijn modelen zijn de tsw2000 en de fc4800.

    Als er iemand mij kan helpen met een mooie foto en/of bootschappenlijstje?

    #2
    Tja... Ligt er net aan hoe jij de boel hebt staan natuurlijk. Als het uitkomt kan je 'm denk ik prima op de grond leggen. misschien voor de zekerheid nog een warmtebestendig plaatje eronder, aluminium of steen of dergelijke.
    je kunt vast ook de schroefgaten gebruiken om hem ergens aan vast te demonteren. Dat staat wel zo netjes.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Hij staat ergens midden in de kamer. Leuk zou zijn als ik die op de tent kan leggen. Die stof is dat zeer brandveilig? Alluminium plaat best met voetjes of plat erop?

    #3
    Vijs alles gewoon op een plaat en zet die tegen je tent? Of leg ze idd gewoon op de grond zoals hierboven gezegd.

    Heb een foto geupload hoe het hier 'weggefoefeld' is. Niet te moeilijk maken
    Attached Files

    Comment


    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Zijn 3 voedingen van mijn lamp. Die gaan samen op 1 stekkerdoos, die komt toe op een nieuwe stekkerdoos samen met de ventilator en de afzuiging en dat gaat richting het stopcontact die achter de kast zit.
      Heb 2 smartstekkers tussen dit alles, 1tje voor alles totaal en 1tje die enkel de lamp meet.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Supper. Ik ga dat ook doen zal beter zijn voor de warme dagen en voor mijn levensduur van mijn ledlampen

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wordt dat niet wat warm in de zomer dagen tegen je bank?
Bezig...
X