Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
60 ? is dat niet vragen op (aub geef me toprot ) ?
ik hou em op 60, hoger dan 70 of meer komt hij niet, moet je wel een hygrostaat, ingebouwd of apart hebben.
to prot is balen, ben er tot hiertoe van gespaard gebleven, ondanks lv van 60.
40 gaat ook, maar is niet ideaal voor je plant, heeft iets te maken met de huidmondjes op de bladeren, de sluiten en openen naar gelang
je lv daalt op stijgt, bij 60 werken die goed, daalt je lv sluiten ze zich af, hoe het allemaal zit weet ik niet juist, maar 60 is perfect.
hangt ervan af, maar 0.5l mogen ze wel hebben, ik verdeel bij mijn kweek nu 5l water over 7 11l potten, soms minder en ik sla geen dagen over, dan staan ze redelijk droog na 24uur geen water gehad te hebben. ik zit wel met grotere planten, maar de warmte van je hok droogt de grond ook redelijk uit
Ik heb gehoord dat het beste om te beginnen met een luchtvochtigheid van 80 % tydens de groei.
Ik ga een kweektent kopen waar een afzuigventilator bij zit.
Ik denk wel dat je met een meetinstrument of zo , of met een regelaar kan instellen dat je luchtvochtigheid zich aanpast aan de temperatuur.
Ik denk toch dat dit kan ?
in aarde of cocos kan je bufferen...maar niet teveel water geven.. zou gewoon zo door gaan als je bezig bent ! als ze nodig hebben geef je zo niet dan niet en anders kan je nog een tensiometer erin kunnen prakken of lees dit ff http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...hp/t-3991.html
Comment