Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lagere growtent gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lagere growtent gezocht

    Korting op 420shop
    Hoi, na mijn eerste kweek in een 60x60x140 tent begint het toch te jeuken om groter te gaan. Nu zat ik te kijken voor een 100x100 tentje maar die vind ik alleen maar in de hoogte 180/200cm. Nu kan ik op een meter breedte een tent kwijt die max 170cm is vanwege de punt in de zolder. Ik kwam ook van die mooie attic tentjes tegen die vanaf een bepaalde hoogte doorlopen naar 180, deze zou inprincipe moeten passen maar vind maar een die ze verzend naar nederland..
    wie weet een 100x100 tent die lager is dan 180?

    #2
    Die exacte maten die bestaan niet zover mij bekend. Als de grond maat iets groter mag zijn bijv 120x120 zou je eens bij de gorilla shorty kunnen kijken.

    Gorilla Kweektent 120x120x150cm shorty te verhogen tot 173cm met bijgeleverde extension kit Gorilla Kweektenten zijn industrieel ontwikkelde kweektenten die ideaal zijn voor experts, maar ook perfect zijn voor beginners. Gorilla Kweektenten zijn voorzien van doorkijkramen en hebben rondom ingangen, zodat je vanuit elke kant bij je planten kunt.

    Comment


      #3
      Homebox of secret jardin, zijn dan ook niet de beste merken.
      ​​​​​
      Kastje fiksen/bouwen/kopen lijkt me dan een betere optie.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


      • Matthiassmit
        Matthiassmit commented
        Editing a comment
        Heb een gevonden die misschien zou passen, 120x120x180 die schuin oploopt vanaf 140 naar 180

      #4
      Budbox al gecheckt?

      Comment

      Bezig...
      X