Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Moet dat een slakkenhuisventilator in zooon softbox? Kent er niemand hoe je diy zelf een inlineventilator zooon normale rechte in een zelfgemaakte softbox steekt?
Nog bezig geweest met dit project?
wellicht een kartonnen door met isolatiemateriaal OM de inlineventilator plaatsen? (Karton als concept, kan altijd nog met MDF gemaakt worden). Ik denk alleen dat het geluid van de ventilator door de buis heen komt, je zou de ‘uitgang’ moeten dempen alleen dat kost capaciteit..
Geen project maar zou leuk zijn om alles wat stiller te maken met het materiaal die ik al heb. Alles lekker op het internet alles te controleren alle tijde
Hoe is je setup nu? Filter->ventilator->buis naar buiten? Ik heb zelf toevallig vandaag een nieuwe ventilator vervangen voor mijn oude, had het idee dat de lagers wat versleten waren en die nieuwe is dus ook een heel stuk stiller. Je hoort nu voornamelijk het uitblaasgeluid (korte buis dus ook de ventilator hoor je), daar zoek ik ook nog iets voor…
Zelfs niet naar buiten anders koelt mijn ruimte teveel af maar dat zal dan straks een ontvochtiger worden. Ventilator die blaast waar de deur open staat🙈.
Comment