Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee dat werkt helaas niet samen
De ir uv lamp werkt appart
De eerste weken zet je de ir aan 15 min voor de lampen aan gaan en 15min na dat de lampen uit gaan
En de laatste 4 weken van de bloei schakel je over op uv volge 's het 's Hema max 1.5uur per dag
Ik ga na dit weekend er voor zitten
Ik had geen wifibereik in mijn bunker dus ik heb nu een wifiversterker via het ned
Dus ik kan nu de QR code scannen en de boel proberen in te stellen
Dus word vervolgd
Ik ga vol wifi. Hierdoor ook junnen zien als ee iets misgegaan is met de lampen anders was dit mss paar dagen later met herma als gevolg. Ook als je een reisje maakt is het handig om op te volgen.
Nuja persoonlijke smaak, ik ben inovatief aangelegd en heb vertrouwen in technologie.
Alleen automatisch water in een basin doen leg ik de grens omdat ik geen kraan of gigantisch groot vat wil die waterschaden of kortsluiting maakt.
Gebruik zelf de Telos Growcast, die kent deze optie ook via een gesloten bluetooth verbinding.
Meerwaarde is mij niet duidelijk.
Enigste wat ik mij kan indenken is om stroompieken te voorkomen tijdens het inschakelen.
Een 480 watt LED heeft in mijn ogen niet echt een piekspanning tijdens het inschakelen.
Het zou voor de lichstress zijn zodat de planten niet van licht naar geen licht in een paar miliseconden vallen. Kan ik verstaan maar aan de andere kant als je x aantal uur minder straf lichtgeeft moet dat ook niet zo gied zijn of gaat de overgang om in een kwartier ik weet het niet.
De functie zonsopgang zonsondergang is ervoor se de stress te minimaliseren
De planten krijgen 30min gelijkelijk de tijd om aan het licht te wennen
Dus dat is denknik beter dan gelijk volgas vollebak licht er op te knallen
Nu had ik absoluut geen kou in mijn ruimte gehad
Maar toch alle stelen paars en van meerdere soorten
Is toch stress
Comment