Ik ben van plan binnenkort binnen te kweken en ga daar voor proberen zelf een tent te maken zijn er dingen waar jullie van zeggen daar moet je rekening mee houden hoor ik het graag
En nog een vraagje over de matteriaalen ik heb me al ingelezen over wat ik nodig heb maar ik weet niet met wat voor vermogen en misschien miss ik nog wat hieronder ff een lijstje van de dingen die ik denk nodig te hebben voor een binnen kweek formaat kweek tent 100 cm × 100 cm × 200 cm
Afzuiger met koolstoffilter en bediening
led groei en bloei lamp 600 watt?
Timer voor de lamp
Control systeem
Miss nog een ventilator
Het word wel een budget kweek ruimte maar wel zo veilig mogelijk
Er komt maar 1 plant te staan en dit word gewoon een fotoperiode plant hoe groot moet de pot hiervoor zijn hebben namelijk vorige keer in de vollge grond geteeld
Als jullie me kunnen helpen met mijn vragen zou dat fijn zijn 😁😁
En nog een vraagje over de matteriaalen ik heb me al ingelezen over wat ik nodig heb maar ik weet niet met wat voor vermogen en misschien miss ik nog wat hieronder ff een lijstje van de dingen die ik denk nodig te hebben voor een binnen kweek formaat kweek tent 100 cm × 100 cm × 200 cm
Afzuiger met koolstoffilter en bediening
led groei en bloei lamp 600 watt?
Timer voor de lamp
Control systeem
Miss nog een ventilator
Het word wel een budget kweek ruimte maar wel zo veilig mogelijk
Er komt maar 1 plant te staan en dit word gewoon een fotoperiode plant hoe groot moet de pot hiervoor zijn hebben namelijk vorige keer in de vollge grond geteeld
Als jullie me kunnen helpen met mijn vragen zou dat fijn zijn 😁😁
Comment