Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Expert advies gevraagd: kleerkast als stealth kweekruimte (airoflow, electro, etc...)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Expert advies gevraagd: kleerkast als stealth kweekruimte (airoflow, electro, etc...)

Korting op 420shop
    kast_original.jpgG-tools fancontrollerG-tools timerbox 3 x 600W + Kachel1)2)3) Is het een probleem voor de aanzuigkracht dat de koolfilter ingang maar 160mm is terwijl de ingang van de softbox 200mm is?

4) Hoe groot moet mijn passieve luchtinlaat zijn? Ik lees hier +2x de oppervlakte van de uitlaat. De uitgang van de softbox is 250mm, moet ik me daarop baseren? Ik zou aannemen dat ik eerder naar de werkelijke uitlaat van de Torin slak moet gaan kijken?

5) Wat betreft de elektriciteit: zowel de fancontroller als de timerbox zijn intern gezekerd. Moet ik buiten de bedrading naar de lamp zelf nog iets aansluiten of voorzien? (ik bedoel dus iets met hogere moeilijkheidsgraad dan stekkers in stopcontacten steken ) Ik zou alles in een van de legcompartimenten links in de kast willen inbouwen, eventueel op/in een metalen constructie. Is dit ok of eerder af te raden wegens brandgevaar? Misschien met een 120mm fan gericht op de warmste delen? (evsa?)

6)7) Bij de onderdelen die ik hierboven opsomde:
    Zijn deze degelijk? Opmerkingen? Tips?
    Is die G-tools fancontroller ok? Zal deze een torin afzuiger zonder brom kunnen dimmen?
    Bestaat er een timerbox met minder dan 3 lampaansluitingen maar toch een kachelcontact? (nog niet tegengekomen)

8) Kunnen jullie me een goede PH/EC/vochtigheidsmeter aanbevelen? Meerdere apparaatjes of alles in 1, geen idee wat beter is. Ik zie veel mensen die hier miskopen in doen, vandaar mijn vraag.

9) Hoe bekleed ik de kast vanbinnen? Ze is nu nog bloot grenen hout. Is het nodig om eerst te schilderen als ik toch met zwart/wit folie ga werken (indien ja, wat voor verf gebruik ik best)? Daarna mylar erover?

Alvast bedankt aan iedereen die heel deze boterham gelezen heeft Jullie goeie raad zou enorm van pas komen
    Ik ben graag zeker van de dingen alvorens ik eraan begin, de handigste ben ik namelijk niet en alles achteraf opnieuw gaan verbouwen wegens domme beginnersfouten doe ik liever niet
    Als ik dit projectje tot een goed einde kan brengen mogen jullie je uiteraard aan kweekverslagen met deze kast verwachten

Re: Expert advies gevraagd: kleerkast als stealth kweekruimte (airoflow, electro, etc...)

Echt niemand die een van deze vragen kan beantwoorden?

Comment

Re: Expert advies gevraagd: kleerkast als stealth kweekruimte (airoflow, electro, etc...)

ik kweek niet binnen sorry deus kan er gene antwoor dop geven

Comment

ik heb laatst dezelfde softbox aangeschaft afmetingen zijn 43x43 en 1 kant geloof ik 40x43
        alweer een vraagje minder....

Comment

Bezig...
        X