Loop regelmatig buiten rond te kijken maar waar je ook zoekt of kijkt er is nergens meer ruimte waar niet met regelmaat een persoon komt.
Nederland staat helaas veel te vol gebouwd.(votevoormeerbosminderwoningen!)
Toch kom ik met regelmaat leuke plekken tegen waarvan ik denk... hier zou ik wel wat mee kunnen.
Neem nu bijvoorbeeld de volgende locatie.
zoiets.jpg
Lijkt me echt prachtig om eens de handen uit de mouwen te steken met zo'n ruimte.
Zo'n lopende band is nog niet zo geheel gek, en is ook eens wat anders als al die grote speciekuipen die je wel vaker ziet.
Boven de band verscheidene lampen (c.a.9/12) hangen in verschillende afgestelde hoogtes.
Gezien de band door een muur heen loopt zou je aan de andere kant een ruimte kunnen creëren waar je 18/6 kunt draaien en aan deze kant overal 12/12.
En dan elke week een nieuwe lichting door het gat van de muur heen duwen.
Hiermee de situatie creërend dat je gewoon de hele dag kan hobbyen
Paar extra muurtjes om de ruimte in te dammen is nog niet zo geheel slecht.
Dit geeft weer de mogelijkheid om een aangebouwde knip en droog ruimte te maken.
Ben zelf nog ouderwets ingesteld met handmatige watergift. Maar een druppelsysteem zou ook nog toepasbaar zijn.
Moet je alleen elke week alle druppelaars omsteken .
Tafels erbij is ook niet zo geheel verkeerd, mooie werkruimte om de plantjes af en toe eens lekker onder handen te nemen.
Inspecteren, beentjes scheren, dieven, snoeien etc.
Maar goed die ruimte heb ik helaas niet
Wat ik wel ter beschikking heb is het volgende.
kleineruimte.jpg
Volgens mij is het zo'n verborgen ruimte waar in de 2e wereldoorlog mensen verstopt hebben gezeten.
zelf de matrassen lagen er nog
Helaas is het geen geïsoleerde ruime, is het vrij vochtig.en weten muizen nog met regelmaat deze ruimte te betreden.
Ook is de ruimte niet bepaald hoog.
Maar daar zouden automatics wel weer een uitkomst kunnen zijn.
Moet wel zeggen dat er dus blijkbaar freaky dingen gebeuren want de laatste keer dat ik dat gat geopend had lagen die blauwe dekens 100% niet in de midden en had ik vrij pad naar de andere kant van de ruimte....
Hebben jullie wel eens leuke ruimte's waar je wel eens wat mee zou willen doen?
Let your fantasy go!
Nederland staat helaas veel te vol gebouwd.(votevoormeerbosminderwoningen!)
Toch kom ik met regelmaat leuke plekken tegen waarvan ik denk... hier zou ik wel wat mee kunnen.
Neem nu bijvoorbeeld de volgende locatie.
zoiets.jpg
Lijkt me echt prachtig om eens de handen uit de mouwen te steken met zo'n ruimte.
Zo'n lopende band is nog niet zo geheel gek, en is ook eens wat anders als al die grote speciekuipen die je wel vaker ziet.
Boven de band verscheidene lampen (c.a.9/12) hangen in verschillende afgestelde hoogtes.
Gezien de band door een muur heen loopt zou je aan de andere kant een ruimte kunnen creëren waar je 18/6 kunt draaien en aan deze kant overal 12/12.
En dan elke week een nieuwe lichting door het gat van de muur heen duwen.
Hiermee de situatie creërend dat je gewoon de hele dag kan hobbyen
Paar extra muurtjes om de ruimte in te dammen is nog niet zo geheel slecht.
Dit geeft weer de mogelijkheid om een aangebouwde knip en droog ruimte te maken.
Ben zelf nog ouderwets ingesteld met handmatige watergift. Maar een druppelsysteem zou ook nog toepasbaar zijn.
Moet je alleen elke week alle druppelaars omsteken .
Tafels erbij is ook niet zo geheel verkeerd, mooie werkruimte om de plantjes af en toe eens lekker onder handen te nemen.
Inspecteren, beentjes scheren, dieven, snoeien etc.
Maar goed die ruimte heb ik helaas niet
Wat ik wel ter beschikking heb is het volgende.
kleineruimte.jpg
Volgens mij is het zo'n verborgen ruimte waar in de 2e wereldoorlog mensen verstopt hebben gezeten.
zelf de matrassen lagen er nog
Helaas is het geen geïsoleerde ruime, is het vrij vochtig.en weten muizen nog met regelmaat deze ruimte te betreden.
Ook is de ruimte niet bepaald hoog.
Maar daar zouden automatics wel weer een uitkomst kunnen zijn.
Moet wel zeggen dat er dus blijkbaar freaky dingen gebeuren want de laatste keer dat ik dat gat geopend had lagen die blauwe dekens 100% niet in de midden en had ik vrij pad naar de andere kant van de ruimte....
Hebben jullie wel eens leuke ruimte's waar je wel eens wat mee zou willen doen?
Let your fantasy go!
Comment