Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goeie kweektent

    Korting op 420shop
    Beste natuurliefhebbers,

    Ik heb momenteel de phantom “de luxe” tent waar niks luxe aan is nog geen 2 jaar en nu is de rits al helemaal naar de klote aan 1 zijde.🤷🏼‍♂️
    krijg dat ook met geen mogelijkheid meer goed dus die tent wordt als het hier klaar is opgestookt.

    Nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie een tentje die je aan 3 kanten kan openen waar de ritssluitingen kwalitatief goed zijn? En waarvan de tent licht dicht is… want dat was nu ook niet echt het geval. Maatje van me heeft een secret jardin alleen die kun je niet aan alle kanten openen. Wie O wie heeft de gouden tip.

    #2
    Homebox! al jaren marktleider in tenten.

    https://www.nomercyshop.nl/index.php...product_id=728

    Allen vanwege de nieuwe wetgeving in Duitsland lastig leverbaar.
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    Comment


      #3
      Budbox.

      Comment


        #4
        Hier ook homebox ingebruik en erg tevreden.

        Comment


          #5
          Als je onbeperkte hoogte hebt in je kweekkamer zou ik voor gorilla gaan man. Ze zijn iets duurder maar dat zijn tenminste deftige ritsen en de tent zelf is ook een pak dikker dan al de rest. Ook de gaten zijn groter dan bij de andere merken.
          Heb zelf ook een homebox en tis wel ok maar toch meer tevreden van mn gorilla tent

          Comment


            #6
            Mammoet pro+,
            gewoon een tent en das niet meer dan wat we ndg hebben met 3 grote openingen met kwalitatief ritssluiting geloof me want zoiets gaat anders ook niet lang mee bij mij. Vanaf 100cm al een 200 hoogte en alle nodige in/uitgangen voor een eerlijk toch aardig prijsje
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


              #7
              Heb inmiddels de budbox gehaald. Viel niet mee vanwege dat die Duitsers alles hebben op gekocht.
              De budbox zit er eigenlijk qua alles al iig degelijker uit als de phantom. Hoop dat ik hier een tijd mee vooruit kan

              Comment

              Bezig...
              X