Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

terrariumlampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: terrariumlampen

mja dat hangt beetje van de sterkte van het geluid af, de mijne hoor je eig ni (250watt en 400watt), maar ik hoor dan ook niet zo bijster goed, tenzij er een draadje een beetje loshangt, hoe harder het draadje loszit hoe harder ze zoemen...
    geen maat ofzo van je die blowt en per ongeluk electricien is? zo ben je zeker

Comment

Is al opgelost, ik gebruikte 2,5 carre draad, deze is sterk genoeg maar beetje dun voor het gat van de aansluiting. Heb hem dubbel geplooid en zo vastgeschroefd en nu is hij veel stiller.

Grtz

Comment

weet er nog iemand hoe dit komt?
        dunne draad is idd beetje zelfde als draad die ni goe genoeg vasthangt maar waar komt dan da gezoom vandaan e

Comment

Last edited by Xtreme; 27 July 2011, 12:53.

Comment

wilde een flauwe belgengrap gaan maken,maar dat is slecht voor de handel dus dat doe ik maar niet.hoe is je afzuiging geregeld in je tent,en blaas je je warme lucht naar buiten?

Comment

Flauwe belgengrap is altijd welkom . Ik heb een afzuiging genomen voor in een toilet. Kleinste dat er was. HIj zuigt 500 m3 per uur dus ruim voldoende voor die kleine tent. Onderaan heb ik de openinge die voorzien waren opengezet voor voldoende verse lucht en nog een kleine ventilator ook voor wat "beweging". Heb nu 150 watt HPS lampen geplaats en temperatuur blijft altijd tussen 26 en 28 graden nu. De VSA is nu ook volledig stil. Tips en comentaren zijn altijd welkom aangezien ik 15 jaar mijn weed ging kopen en nu voor de allereerste keer zelf probeer te kweken. Plantjes zijn nu ongeveer 20 cm hoog. Ik ga nu eens zoeken hoe en wanneer je dat toppen mag doen want ik zou liever hebben dat ze in de breedte groeien aangezien die tent maar 1,2 m hoog is. Ik denk er ook aan om onder de lamp een fijne rooster (gaatjes 3cm X 3cm) te hangen zodat de plant niet tot aan de lamp kan groeien.

Grtz
              Last edited by belgo; 1 August 2011, 20:50.

Comment

Lees eens op dit forum hoe je een scrog in elkaar knutselt. Hiermee los je het hoogte probleem op.

Comment

DSC05929.jpgDSC05927.jpgDSC05930.jpgDSC05928.jpgHello, Na een paar weken hier enkele foto's van mijn eerste kweek. Ziet er goed uit vind ik persoonlijk. Foto's zijn misschien beetje gelig maar dat komt door de lamp. Graag julie mening, ik had graag geweten he lang ik nog moet wachten om te oogsten? Is nu week 12 denk ik. Niet echt bijgehouden. Ik had iets gelezen over klieven. Denken jullie dat mijn plant al in aanmerking komt daarvoor? Alle tips/comentaren worden in dank aangenomen. Blow ze.

Grtz

Comment

gewoon klieven die zooi

Comment

Haha, als ge nu al is zou zeggen of het sativa of indica is & of het 12 weken bloei of in totaal 12 weken is zouden we hier al meer weten. Ik heb hier op JD geleerd dat je MAXIMUM 2 weken voor oogst mag klieven.

Groeten van een mede-belg,

Davy

Comment

gewoon doen,het liefts in 2e

Comment

Jongens, geen idee, sativa of indica. Ik had purple haze zaadjes besteld en deze was white widow dacht ik. Zat zo een gratis zaadje bij. Ik heb die geplant begin juli dus is nu week twaalf totaal. Hoe werkt dat klieven juist. Heb er iets van gelezen hier maar is dat eigenlijk echt nodig? Wat is het verschil tussen wel en niet klieven?

Grtz

Comment

Heb de boel gewoon mooi gekliefd . Die trichomes zien er met een sterk vergrootglas nog redelijk helder uit op het randje van milky en die toppen plakken heel hard. Ruikt fantastisch. Kan niet wachten om er van te paffen Hopelijk lekker stoned van worden, twijfel er eigenljk niet aan want is van juli geleden dat ik nog gesmoord heb dus waaschijnlijk

Comment

Mmm, ik hoop voor u da je niet te vroeg hebt gekliefd. Zoals ik zei: MAXIMUM 2 weken voor oogsttijd. WW is dus indica, niet dat het bij klieven uitmaakt, maar je zal dus bedoelen dat je plantje 12 weken oud is. Nog is, MAXIMUM 2 weken voor oogsttijd.

Comment

ai ai ai veel te vroeg; zonde
                                je had nog minimaal 3/4 weken door kunnen gaan als ik dit zo zie
                                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Bezig...
                                X