Goeiedag allemaal, jason hier.. ik heb een vraagje, en hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen want ben wel geschrokken, ik had vorige week een complete kweektent aangeschaft Secret Jardin DS100 met 400w lampje en alle toebehoren, en gister alles geinstalleerd, aangezien ik maar 1 geaard stopcontact op de locatie heb waar de tent in staat, heb ik er een geaarde contact doos aan gekoppeld met schakelaar en daar vervolgens alle electra op aan gesloten.
na een aantal uurtjes ging ik eventjes een kijkje nemen hoe het ging, toen zag ik dat de lamp opeens uit stond, en ook niet meer aan wou gaan, en als ik de stekker er op nieuw in deed kreeg ik een vonk.
ik draaide vervolgens de lamp eruit en trof dit aan:
Weet iemand hoe dit kan zijn onstaan?
ik heb alles wel goed aangesloten bruin op bruin, blauw op blauw en geel groen op geaard.
ik heb zoiezo vandaag gelijk een nieuwe lamp besteld, heeft iemand een tip om dit de volgende keer te voorkomen? want ben wel een beetje voor brandt nu..
ik hoop snel wat te horen.
alvast bedankt peace out J
na een aantal uurtjes ging ik eventjes een kijkje nemen hoe het ging, toen zag ik dat de lamp opeens uit stond, en ook niet meer aan wou gaan, en als ik de stekker er op nieuw in deed kreeg ik een vonk.
ik draaide vervolgens de lamp eruit en trof dit aan:
Weet iemand hoe dit kan zijn onstaan?
ik heb alles wel goed aangesloten bruin op bruin, blauw op blauw en geel groen op geaard.
ik heb zoiezo vandaag gelijk een nieuwe lamp besteld, heeft iemand een tip om dit de volgende keer te voorkomen? want ben wel een beetje voor brandt nu..
ik hoop snel wat te horen.
alvast bedankt peace out J
Comment