Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar buiten afzuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Naar buiten afzuigen

Korting op 420shop
    Een vraagske… nu t weer weer kouder wordt en wij warme lucht na buiten blazen zal ik toch niet de enige zijn met een vochtplek boven het raam op de buiten muur? Is hier iets tegen te doen? Of staat m’n droger daar zogenaamd ipv van m’n tent voor de buurman..?

2filter techniek als je het goed doet heeft de lucht de kans om te koelen, met verse lucht.
    en heb je nergens last van

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Leg eens uit, blijkbaar doe ik het niet goed.. heb de slang nu direct van de tent naar het raam gebracht met voor het raam een houten plaat waar die slang dus in zit.

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hoe ziet dat er dan uit?

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Bo$wachter wat jij moet doen is, zorgen dat je rechtstreekse uitgang niet volop de warmte blaast na buiten, tegenwoordig kun je filters laten blazen en zuigen,wat je kan doen is een koel element maken filter 2 gebruik je gesloten als uitblaas rondom waardoor de warme lucht dus voldoende tijd heeft om te koelen,en de vocht afneemt.
      Daarmee los je probleem op plus een voordeel je uitblaas is gekoeld en ontdaan van warme lucht

Het is denk ik een draairaam?

Misschien helpt het als hé je raam iets verder dicht doet
    Zodat de lucht er harder door blaast
    En de hoop dat je niet rustig naar boven stijgt en neerslaat op je muur
    Maar dat het meer naar buiten word geperst door een dunnere kier
    In de hoop dat de lucht verder weg word geblazen of vermengd word door de buitenlucht

Als je de lucht binnen gaat afkoelen alvoor je het naar buiten afvoert
    Dan heb je je condensatiepunt in je huis of buis vermoed ik

Comment

Bezig...
    X