Een vraagske… nu t weer weer kouder wordt en wij warme lucht na buiten blazen zal ik toch niet de enige zijn met een vochtplek boven het raam op de buiten muur? Is hier iets tegen te doen? Of staat m’n droger daar zogenaamd ipv van m’n tent voor de buurman..?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar buiten afzuigen
Collapse
X
-
2filter techniek als je het goed doet heeft de lucht de kans om te koelen, met verse lucht.
en heb je nergens last van
-
Leg eens uit, blijkbaar doe ik het niet goed.. heb de slang nu direct van de tent naar het raam gebracht met voor het raam een houten plaat waar die slang dus in zit.
-
Bo$wachter wat jij moet doen is, zorgen dat je rechtstreekse uitgang niet volop de warmte blaast na buiten, tegenwoordig kun je filters laten blazen en zuigen,wat je kan doen is een koel element maken filter 2 gebruik je gesloten als uitblaas rondom waardoor de warme lucht dus voldoende tijd heeft om te koelen,en de vocht afneemt.
Daarmee los je probleem op plus een voordeel je uitblaas is gekoeld en ontdaan van warme lucht
-
-
Het is denk ik een draairaam?
Misschien helpt het als hé je raam iets verder dicht doet
Zodat de lucht er harder door blaast
En de hoop dat je niet rustig naar boven stijgt en neerslaat op je muur
Maar dat het meer naar buiten word geperst door een dunnere kier
In de hoop dat de lucht verder weg word geblazen of vermengd word door de buitenlucht
Als je de lucht binnen gaat afkoelen alvoor je het naar buiten afvoert
Dan heb je je condensatiepunt in je huis of buis vermoed ik
Comment
Comment