Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschil kweektent en kweekruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verschil kweektent en kweekruimte

Korting op 420shop
    Hallo

Ik zit de laatste veel te kijken hoe en waar ik plantjes ga zetten. Ik zou oftewel een kweektent kopen maar dan zit ik met 1 probleem. Ik zou een kweekent van 1.50 of net iets minder of net iets meer , hoog. Maar ik vind zo geen.
    Zat paar dagen geleden op deze site http://www.eugrowshop.eu/nl/complete-kweekruimte/

Re: Verschil kweektent en kweekruimte

Dat betreft alleen apparatuur waarmee je een oppervlakte van een vierkante meter kunt belichten. Je "hok" moet je dus zelf bouwen. Er zijn trouwens tenten van 60 * 60 * 140 cm, 80 * 80 * 120 cm en 80 * 80 * 160 cm te koop bij 123tuintechniek in Alkmaar. Je moet dan bij de keuze van je apparatuur rekening houden met de tentmaten.
    Last edited by Xtreme; 10 August 2011, 15:49.

Comment

Aaaaah , nu dat ik weet dat er betere maten zijn voor een kweektent ga ik daar toch voor gaan
      Bedankt , dat was wat ik moest weten.
      Grtzz

Comment

Er staat zelfs een compleet ingericht tentje van 60 * 60 * 140 op de site van 123tuintechniek voor € 351. Alleen volgens mij ontbreekt een koolstoffilter, dus tel er maar zo'n € 70 bij op voor de filter, want die heb je echt nodig.

Comment

jep idd zou tog voor de hoogste tent gaan want daar kan je net iets meer mee.

Comment

Als de tent niet past in je ruimte kun er niets mee. In een ruimte van 150 cm hoogte past nu eenmaal geen tent van 160 cm hoogte. Er 10 cm vanaf knippen lijkt me ook geen optie.

Comment

Bezig...
            X