Hey,
Ik ben halverwege het opzetten van men tentje , mr heb teveel electrische dingetjes waar ik niets van ken...en die moeten ook nog geconnecteerd moeten worden...dju...
PLEASE HELP
FOTO 1 & 2
De 2 rechtse connectoren(met tek van lamp) moeten veronderstel ik nr de lamp, kan je iets beschadigen door die om te keren?(en mag dat gewoon rechtstreeks geconnecteerd worden?)
Het middelste contact is de aarding van de voeding neem ik aan?
Hoe wordt dan de L en de N aangesloten, en dit is dan toch ook de voeding, nee?
Foto0051.jpgFoto0052.jpg
Foto 3 : De linkse moet ik voor de voeding van de Fan steken? En wat doet dat rechts ding met die oranje knop?Ik kan dat connecteren met die linkse(Geeft dit aan wnr hij in gang moet schieten, temperatuur?)
Foto0054.jpg
De laatste is de fan, die gewoon nog een voeding geven neem ik aan?
Foto0053.jpg
Bedankt bij voorbaat, Peet
Ik ben halverwege het opzetten van men tentje , mr heb teveel electrische dingetjes waar ik niets van ken...en die moeten ook nog geconnecteerd moeten worden...dju...
PLEASE HELP
FOTO 1 & 2
De 2 rechtse connectoren(met tek van lamp) moeten veronderstel ik nr de lamp, kan je iets beschadigen door die om te keren?(en mag dat gewoon rechtstreeks geconnecteerd worden?)
Het middelste contact is de aarding van de voeding neem ik aan?
Hoe wordt dan de L en de N aangesloten, en dit is dan toch ook de voeding, nee?
Foto0051.jpgFoto0052.jpg
Foto 3 : De linkse moet ik voor de voeding van de Fan steken? En wat doet dat rechts ding met die oranje knop?Ik kan dat connecteren met die linkse(Geeft dit aan wnr hij in gang moet schieten, temperatuur?)
Foto0054.jpg
De laatste is de fan, die gewoon nog een voeding geven neem ik aan?
Foto0053.jpg
Bedankt bij voorbaat, Peet
Comment