Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lage kweekruimte hulp gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lage kweekruimte hulp gevraagd

Hmmm maar is het niet zo dat als ik mijn cooltubes via buiten de lucht aan laat zuigen, het dan vochtig wordt bij regen? Waardoor eventueel de lampen uitgaan/doorbranden?

Verder handige informatie en ik hoop dat er wat members reageren die ook met cooltubes werken.

En de aanzuiging? Kan dat van uit een andere kruipruimte? En moet hier ook een fan gemonteerd worden dat als het ware de lucht echt naar binnen wordt geblazen?

Comment

Klopt, en als je een buis rechtop uit je raam steekt, loopt-ie vol water en heb je watergekoelde tubes.
      Ik ging er eigenlijk vanuit dat je wel wist dat je rekening moet houden met vocht en beestjes, anders zit er straks ook een vogelnest in je tubes.

Als je de lucht uit je filter naar een ander vertrek blaast, kun je, als je cooltubes gebruikt, ook met een passieve inlaat werken denk ik, alhoewel ik met 3x 600 geen ervaring heb.
      NLX2005.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nou het is niet zo dat het een opstaande pijp wordt.. Kijk je moet het zo zien: Bij de hoek rechtsboven op mijn 3d ontwerp zit een rooster naar de tuin... Deze zit ongeveer 10cm van de grond af... Als ik daar koele lucht vandaan kan halen dan denk ik zelf dat het wel kan werken met 3x cooltubes.

Comment

Hey allen ik zit met het volgende probleem. We zijn nu aan het kijken voor de aanvoer en afvoer van de lucht. Moeten deze gaten 25cm zijn? Of kan dat ook wat kleiner?

Comment

Last edited by ceBep; 19 October 2011, 11:06. Reden: spam verwijderd

Comment

niet naar eernie luisteren want die heeft nog geen kweek gedraaid,niet buiten ,en niet binnen en zeker niet onder led,s..de aan voer is passief altyd 3 keer zo groot als de afvoer.3 verschillende gaten mag ook natuurlijk.maar stel je de in en uitlaat op mekaar af met softbox dan is de aanvoer altyd de helft van de afvoer.hoe groot je afvoer gat is maakt niet zoveel uit,maar hoe groter hoe sneller de warme lucht je ruimte kan verlaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                google effe op cooltube
                Ik heb er nog een stuk of 7 in de aanbieding. Ook gebruikt in een ruimte van 1.20 hoog, dus werkt goed in dit soort gevallen.

---------- Post added at 06:57 ---------- Previous post was at 06:36 ----------

Comment

Bezig...
                X