Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binen kweek met homebox lamp 400 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

binen kweek met homebox lamp 400 watt

Korting op 420shop
    hallo ik ben met probleme eb en home box van 100x100x200 lamp philips 400watt mijn ph is van 6.5 ieder keer dat ik plante zet als ze 7centimeter zien ongever begien ze gel te word ik gebruik geen voeding tot 3 week dus nog geen voeding gegeve me lamp zet 40centimeter van me planten eb afzuigfilter ook dus ik begrijp niet wat ik verkeer doen ik gebruik universel potgron van brico van centreal parc.. als iemand me kun hel zou hecht goed zien..

Re: binen kweek met homebox lamp 400 watt

je moet potgrond hebben voor zuur minnende planten,growshop aarde dus,ook moet je vloeibare growshop voeding hebben.en het liefts in zo groot mogelijke potten.

Comment

ik eb vloeibaar voeding van growshop van cana.. een ben je zeker dat ta mijn probleme is de aarde?? een eb ook tamelijk grote potten..

Comment

je kan ook een nep tent hebben,is namaak van bekend merk,en deze tent geeft giftig gas voor je planten af,als het warm word in je tent.kan ook zijn dat je je stekjes zeik nat zet,is de meest voorkomende beginners fout,is te voorkomen door je potten te wegen.

Comment

Comment

Zullen wel gewoon te nat staan.
            Altijd leuk, een beetje gokken zonder foto's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

de tent stan in en slapkamer met balatom op de groend in me tent word maximum 33grade.. ik geve om de 2 dag betje water als et droog is.. wat kan ik doen als me tent geve giftig wat kan ik doen??

Comment

Sorry, ik haak even af.
                Ik lees wel iets van 33 graden, dat is te warm.

Comment

hoe kan ik maken dat minder warm is?? een zoe dat mijn probleme zien?? ik gebruik al ventilator..

Comment

met een 400 watt lamp in een tent moet je minimaal een 200 cub afzuiger gebruiken,de warme lucht die deze afzuiger uit je tent trekt,moet je wel naar buiten blazen,door een kiepraam,schoorsteenkanaal,rooster,anders warmt de kamer teveel op waar de tent instaat.dit moet je met zomin mogelijk slang doen.

Comment

Als je toch al geinvesteerd hebt in een tent met een leuke lamp, laat er meer frisse lucht erin, je moet 3 keer zoveel toevoer dan afvoer hebben.dus als een gat van 5 cm diameter hebt, moet je dus 3 van zulke gaten als lucht toevoer hebben.Verder zou ik gewoon indd overstappen op potgrond van de growshop. Ik heb ook mijn eerste 11 ( hele dure ) zaden verkloot door 'goedkope' potgrond te gebruiken.De growshop adviseerde mij voor het ontkiemen 'cactus grond' te gebruiken en een zakje kost maar iets van 7 euro.En nu groeien ze bij mij als onkruid Dus potgrond is ontzettend belangrijk en ik zou hier ook niet in bezuinigen!Succes

Comment

Check dit topic eens, en stel je voor.
                        Kun je misschien wat foto's plaatsen hier, dat is makkelijker.

Comment

Bezig...
                        X