Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

THC's nieuwe kweekhokkie!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: THC's nieuwe kweekhokkie!!

Zo ik ben klaar met de gaten boren voor me intake. Het zijn er iets minder dan 600 en ik heb wel een beetje een lamme arm van het boren, weer eens wat anders dan van het.....maar dat is offtopic

Als je de foto hier onder ziet, dan moet je alleen ff 3 bochten er bij fantaseren, de lucht komt links achter naar binnen, de eerste bocht zit rechts-achter, de tweede zit rechts-voor en de 3e links-voor, en dan aan het eind van de buis aan de linkerkant komt een dop.

Ik heb de gaten rond 10mm gehouden, en zelfs op volle stand van de intake fluit het niet, en verdeeld ze de lucht echt perfect van onder naar boven door me hok heen. Dat gaan de meisjes straks zeker lekker vinden.

Zoals jullie kunnen zien heb ik het hokkie al in de grondverf staan. En heb een luchtrooster in het deurtje van het onderste compartiment gemaakt zodat het eventueel te veel aan vocht weg kan, dit omdat me vat daar staat, met maar voor 3/4 een deksel erop.

Zo dat was het weer ff voor vandaag.

Grtz

Comment

ziet er goed uit ga zo door

Comment

mooi hokkie!

Comment

Ik probeer me die bochten er bij te fantaseren maar dan zal je tog nog stukken van die pijpen moeten afzagen waar nu reeds gaten zitten of zie ik het verkeerd. Mooi geklust kerel.

Comment

Yo monty

Dat heb je goed gezien idd, er gaat straks, denk, nog een cm of 15 a 20 vanaf straks voor de bochten.

En dan worden er idd gaten weg gehaald, nog niet aan gedacht eigelijk , maar ik was toch al van plan om ook in de bochten gaatjes te boren.

Als het goed is van de week de bochten halen, want de bouwmarkten hadden niet genoeg gister.

Grtz

Comment

Zo daar waren we weer ff

Me inblaas is klaar met al het bochten werk. Het werkt perfect en zorg voor een rustig briesje rond om in me hok wat tot aan het midden reikt, dus dat is goed en ik zat nog te twijfelen om in de bochten zelf nog gaten te boren, maar dat is niet nodig omdat hj de hoeken ook goed meepakt. Ik heb geen enkel stukje in me hok wat windstil is.

Het was wel een klere werk om alles gelijk te krijgen, want de diameter van de buis was 0.1mm groter dan het gat van de bocht. Maar ja..... het zit nu en het werk

Het is nu wachten op de zaden en voeding, en dan kunnen we van start. Denk over een week ofzo.

Grtz

Comment

het is een mooi systeem dikke 10

Comment

thx for sharing the pics!

heb nu al ideen voor mijn eigen kastje nice nice

gr banghanger

Comment

Hoop werk voor je THC Dude, woordspeling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weedjewel View Post
                      hoop werk voor je thc dude, woordspeling
                      huh????

Comment

Hij hoopt erop dat je een berg werk hebt, wat dan weer een "hoop"oplevert, oftewel een berg buds.
                        Last edited by monty; 29 October 2011, 01:59.

Comment

Maar wat bedoelt hij dan met "woordspelling" ???

Comment

hij hoopt voor jou op veel thc maar dat is je nick ook dude. hoop dat het duidelijk is.

Comment

Bezig...
                            X