kan je je planten in de bloei onder de zonnebank zetten? We hebben een zonnebank die alleen van boven licht geeft.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
In de bloei onder de zonnebank?
Collapse
X
-
Re: In de bloei onder de zonnebank?
geeft da licht niet te UV stralen af, is toch ook schadelijk voor de mens als je er te lang onder licht?
Denk dat de stralingen niet goed zijn. Maar wie ben ik proberen die handel
heb da gevonden op het net:
Hoe werkt een zonnebank?
Een zonnebank werkt met lampen en UV-straling (UV = ultraviolet). De UV-straling zorgt voor de verkleuring van de huid, oftewel het bruin worden. Het aantal lampen per zonnebank is verschillend en staat vermeld in de specificaties van de betreffende zonnebank. Op een zonnebank is de blootstelling aan UV-straling goed te doseren. De lampen van de zonnebank zenden UV-straling uit die niet onderdoet voor de straling van de echte zon. Bovendien is de zontijd in te stellen zodat je nooit meer straling krijgt dan gewenst is.
Greet
Comment
-
Re: In de bloei onder de zonnebank?
Of het geschikt is weet ik niet. Het is wel ontzettend dom (vind ik), kan je beter 'n kastje bouwen en daar wat (kleinere) TL'tjes inzetten. Duur grapje, kweken onder 'n zonnenbank.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
Comment