Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

silverbox of homebox?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

silverbox of homebox?

Korting op 420shop
    we gaan dus een tentje aanschaffen,
    SILVERBOX mylar tent 100x100x180cm
    Home Box Classic 1.8
    Homebox 1.8 Classic Afmeting 100 x 100 x 180 cm
    @ 145, zelf afhalen bij NoMercy....

ik kwam op een ander forum vrij goeie resultaten tegen uit zo'n silverbox
    maar ook reports dat het giftenten zouden zijn...
    Nu lijkt mij de vraag of het niet gewoon aan een slechte ontluchting te wijten is dat er sommige mensen problemen mee hebben...
    Enkele dagen de lamp en afzuig aan zou dit moeten verhelpen?
    en komt dit probleem ook voor met de homebox? (waarin men schoonbroer nooit geen enkele gram heeft uitgehaald ook ni, en ja dat was een echte van bij alien)
    .....
    Of nog aanbiedingen hier van GS.... mag je altijd posten
    of iemand die een tentje wegdoet... let me know

Re: silverbox of homebox?

Er zijn in het verleden silverboxen verkocht met een witte bodem erin. Gooi die eruit en klaar. Het is overigens een weekmaker vergiftiging.

Comment

en in het heden? mss dat harry hier ff op kan antwoorden?
      en die weekmaker die zit enkel in de lekbak dan?
      of is dat letterlijk de bodem van de tent zelf? (kga der ni gelijk de schaar inzetten met kans op inscheuren ed)
      of was dat in de homeboxen monty? als ik 15€ kan besparen doe ek da wel dan moet ik er ook zelf de grens ni mee over
      maar als ik mezelf miserie kan besparen geef ik graag die 15 extra uit.... kwil ook ni 15 extra uitgeven en dan nog miserie hebben pfff bomen?? bos?? tenten??? camping??

Comment

Ik heb geen flauw idee, maar tentje ziet er wel degelijk uit
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Volgens mij betrof het toen het enkel het losse extra grondzeil. Heb ook wel verhalen gehoord over imitatie tentjes die ook weekmakers zouden uitwasemen. Volgens mij zijn die extra grondzeilen allang uit de verkoop genomen en kan je gerutst een silverbox kopen. Alien of harry zullen je wel goed advies geven en laat je niet gek maken door de verschillende meningen van iedereen. Ga eens naar alien of harry toe en bekijk ze alle twee zet ze gewoon even op in de toko gheheh.

Voor zover ik weed is er niet echt veel verschil de ene is misschien keer vaker gestikt of wat betere ritsen dan de ander maar in beide kun je prima kweken. Ik zelf het een Dr 150 gehad en heb nu een Dr 80 en ben over beide tevreden.

Comment

jij kunt nu rustig zo, tentje aanschaffen eefenkevin en zou er een beetje gif in zitten maakt niet uit heb je geen last van muizen meer

Comment

Lol stiekel ghehehehe

Comment

Bestel gewoon zo een darkroom, die heeft op menig fora zijn diensten al bewezen...

Comment

inderdaad, een secret jardin dr90 heb je ook al voor 129,95

Comment

En als je nog eens het net afspeurt naar de goedkoopste site of wie weet tik je ergens een koopje op de kop
                    sigpic

Comment

Er zitten ook andere verschillen in de tentjes, bijvoorbeeld de plaats van de ritsen.
                      Mijn tentje (Secret Jardin (Darkstreet) DS60
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

yupz maar die 90 is weeral 10cm minder natuurlijk
                        en de silverbox opgezet zien zal moeilijker worden, heb er wel piccies van gezien en naar wat ik zie lijkt het me een exacte kopie te zijn van de homeboxen qua opstelling (123 zit op zo'n 3u rijden van hieruit...)
                        En dak nu 1 rits of 20 ritsen open moe doen steekt mij ook zo gene film eig
                        de homebox classic 1.8 ebbe ze bij NM shop, moest ek daar een pakket moete gaan hale vo mij of eef ben ek daar ineens en wordt het de homebox zowiezo

Secret jardin's zijn idd betrouwbare tentjes die dienst bewezen hebben, maar voor dat extra geld heb ek al een leuk pakkie zaad of een 250 HPI bulbje voor int voorgroeikot... Kwou ook dak er wa meer € tegenaan kon gooien maar in mijn ogen is dat geld minder dak aan men kids kan uitgeven dusja...

ik ga keertje oetoepen se strax, zien dak filmpje vin van beide tenten

en ivm de aanbiedingen.. nog nix gevonden (of het moest een aanbieding zijn waar de actieprijs nog hoger uitkomt dan de laagste prijs dak vond hehe) indien er iemand iets tegekomt.. posten maar eh!

Het verschil in reflectie is dat te verwaarlozen?

de homebox
                        HOMEbox® ist die erste & somit ORGINAL Growbox! Unser Zimmergewächshaus besticht auch nach über 15 Jahren als Marktführer durch Innovation & Technik

1 centrale rits en luchtgaten aan de zijkanten...

silverbox
                        1 centrale rits en ook luchtgaten aan de zijkanten MAAR ik zie bij de homebox lijkt me zo een beter systeem om de afzuig in te hangen?
                        gallery_18354_6592_468178.jpggallery_18354_6592_113829.jpggallery_18354_6592_438018.jpg => silverbox
                        Last edited by smokeykev; 18 December 2011, 10:34.

Comment

Hier nog eentje voor je verzameling
                          superboxmylar-500x500.gif
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

sebiet koopt hij dr 4
                            Last edited by Eefke; 18 December 2011, 16:12.

Comment

Comment

Bezig...
                              X