Ik zou mij graag een growtent aanschaffen van 60x60x140 want ik heb mij eigenlijk een mini kweekruimte kunnen maken maar ik ben bang dat het in brand schiet want alles is in hout gemaakt. Dus ben ik meer en meer aan het kijken naar een tentje. Als ik niet mis ben is het bij alien growshop iets in de 130euro (momenteel is hun site niet beschikbaar anders zou het link erbij zitten) en nu zie ik hier http://www.onlinekweken.nl/product/1..._DS60_II_.aspx eentje aan 70 euro dit is bijna dubbel zo weinig hoe is dit mogelijk?
Ik zou mijn plantjes onder Tl lampen laten groeien (momenteel bezig) maar ik weet niet goed als ik ze moet toppen of niet. Het opp. van mijn toekomstige aanschaffing is niet zo groot dus als ik ze top zullen ze vooral breder worden wat moeilijk ga zijn (60x60). Ik denk dat het mss. beter is om ze gwn. na 3 a 4 weken timer op 12/12 te zetten. Iemand enig idee als mijn theorie logisch is?
Weet iemand als er in de marktplaats van dit forum betere prijzen verkrijgbaar zijn voor zo een tentje?
Ik zou mijn plantjes onder Tl lampen laten groeien (momenteel bezig) maar ik weet niet goed als ik ze moet toppen of niet. Het opp. van mijn toekomstige aanschaffing is niet zo groot dus als ik ze top zullen ze vooral breder worden wat moeilijk ga zijn (60x60). Ik denk dat het mss. beter is om ze gwn. na 3 a 4 weken timer op 12/12 te zetten. Iemand enig idee als mijn theorie logisch is?
Weet iemand als er in de marktplaats van dit forum betere prijzen verkrijgbaar zijn voor zo een tentje?
Comment