Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent jardin compleet 120 120 200

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent jardin compleet 120 120 200

Korting op 420shop
    Ik ga binnenkort een tent aanschaffen
    En ik vraag me af hoeveel planten ik erin kwijt kan voor maximaal groei
    Ik wil er gewoon stekjes in zetten met een lamp 400 w

Re: Kweektent jardin compleet 120 120 200

120x120 is erg groot voor een 400W lamp. Daar kan je rustig 600 in hangen - of je 400 watter in een kleinere tent, zeg 80x80.
    Op 120x120 kan je minimaal 4 (2 bij 2) en maximaal 36(6x6) planten kwijt, afhankelijk van hoe je voorgroeit.

Stekjes zijn niet zo "gewoon" als je denkt, tenzij je zelf een moeder hebt en steeds zelf stekken knipt. Het is makkelijker (zeker voor een beginner) om online zaadjes te bestellen.

Comment

je tentje is echt ideaal voor 600 watt want deze beschijnt 120cm bij 1 meter.bedoel je minimaal groei dan kan je er 25 potten van 7 liter inzetten,3 dagen laten aanslaan,en dan de bloei in.voor max groei natuurlijk maar 1 in een 100 liter kuip.makkelijkste is 5 in 27 liter potten,2 weken laten groeien dan toppen,en na een dag of 5 in de bloei zetten.

Comment

Dan gaat er Zoiezo een 600 wat in !!
        Als ik er 5 planten in zet heb ik daar het meeste opbrengst van ?

Comment

Meeste opbrengst krijg je van steroiden..

Comment

Dat is aleen de eerste keer die forums zijn ook alemaal het zelfde heh!!!

Comment

Lekkerste van biologisch.. Whehehe

Comment

oi!je kweektent volstoppen met plantjes en maak een SOG of SCROG onder een 600W lamp of een LED-lamp,op aarde,of hydrologisch,aeroponics keus genoeg

freethe weed1.jpegnog veel suc6 met je komende kweek

Comment

Dat scRog lijkt me ook wel wat maar stuk of 5 planten niet genoeg zijn? Of wat versta jij onder vol Als je shrogt kun je er dan meer planten in zetten..

---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 17:02 ----------

Hoe hoog kan ik ze laten worden met scrog en bind je aleen de toppen aan het net ofzo

Comment

met opbrengst zit het wel goed met 5 planten,je moet ze alleen langer laten groeien.en als de blauwe petten binnen komen het je het minste last,want zet je er 25 neer in dezelfde tent,dan nemen ze het altyd mee,is nu eenmaal niet anders.wil je toch een gokje wagen,dan zou je voor 9 keer 18 liter potten kunnen gaan.en een flesje bloei en groei van biobizz,dan hoef je niet af te zuren,is de makkelijkste manier van kweken.ook b.a.c. heeft bio voeding en canna ook.mogt nu een of 2 van je planten het niet zo goed doen,heb je toch nog een leuke oogst want je heb er nog 7 vette bij staan.ben nu zelf met de laatste loodjes bezig van me eerste cocco,s kweek bezig,en dat gaat tot nu toe super en word me goedkoopste kweek ooit,heb a en b voeding that,s it.maar daar heb je wel een ph meter voor nodig,en het liefts een ec meter.dus als het toch je eerste keer is kan je net zo goed op cocco,s beginneheb of wil je geen meter kopen,dan altijd op aarde kweken

Comment

Comment

Maar als je die bloei en groei erbij knalt hoef je niet af te zuren maar je moet altijd ph en ec meten ook als je dat erbij doet? En de ph waardes verschillen toch per soort plant??
                        En hoeveel verschillende voeding moet ik erbij doen heb net wat gelezen ove green sensation? En wat is het verschil tussen gewone grond en coco 's

Comment

????Niemand of gewoon zon complete voedings it kopen en batmix lijkt me wel een goede keus

Comment

Bezig...
                          X