Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent compleet of growbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweektent compleet of growbox

Korting op 420shop
    Ja. Toen ik mezelf voorgesteld had op dit forum was ik van plan een growbox te gaan maken van te voren de basis etc allemaal uit gezocht. Nu vond ik (na doellooes intermeppen ) dit kweek tentje..

en denk ja waarom ook niet of zal ik dan toch door zetten om een box te maken zodat ik beter weet hoe zoiets in zn werk gaat of uitgemak zucht een tent aanteschaffen..
    mijn verzoek aan de ervarenen van dit forumpje: tent of niet?
    Daarnaast ben ik erg benieuwt wat jullie er van vinden!?

Fijne dag nog deurtje

Re: kweektent compleet of growbox

tent of tiet ? tent EN tiet! en ook tent door tiet ! aparte vraag man

ow pardon.. even de bril poetsen
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Altijd bouwen!!
      Je hebt t immers al uitgezocht..

Smookse en suc6.

Comment

@moreweed Vroeg me al af waar je het over had haha, het oog wil ook wat !

---------- Post added at 17:52 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

@fl13r had het al uit leergierigheid opgezocht voor ik het van plan was maar. Kun je mischien een paar argumenten op noemen waarom ik voor bouwen zou moeten kiezen?

Deurtje

Comment

Puur pmdat je dan van A tot Z iets zelf creert..
          Een goede kast is altijd beter dan de beste tent..
          Doordat je zelf gaat bouwen, heb je veel uit te zoeken waardoor je ongemerkt bakken info meepakt..

Er is ook groot nadeel; Als je beetje flinke kast wilkrijg je die never nooit meer door de deur, daar is een tentje toch meer voor geschikt..

Meeste deuren zijn rond 80 cm breed, daar kan je prima kastje op aanpassen en toch ruim voldoende voor eigen gebruik uit halen..

Mocht je een bizar hoekje in je kamer hebben waar je eigenlijk niks mee kan, dan is dat misschien juist de ultieme zelfbouwkast..

suc 6

Comment

Dit zocht ik zeer bedankt voor je reactie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
              Puur pmdat je dan van A tot Z iets zelf creert..
              Er is ook groot nadeel; Als je beetje flinke kast wilkrijg je die never nooit meer door de deur, daar is een tentje toch meer voor geschikt..
              Ik dacht eraan om, als ik een kast maak, dat ik 'm dan zo maak dat die ook weer uit elkaar gehaald kan worden.
              Door stukjes (150mm) aluminium hoekprofielen aan de binnenkant kan te gebruiken.
              Waarbij 1 kant permanent is vastgeschroefd en de andere kant word vastgezet met boeten en vleugelmoeren voor snelle en gemakkelijke de-montatie

Ik ben dus nog steeds aan 't brainstormen of ik een kast of tent neem.
              Nou heb ik zeker geen 2 linker handen, maar mijn berekeningen voor het materiaal van een kast van 90*90 kwam ik uit op ongeveer 100 euro.
              Dat is ook ongeveer de prijs die je betaald voor een soort gelijke kast.

'T grote voordeel (als ik me niet vergis ) van een eigen kast maken was dat 't minder lawaaierig is dan een tent & dat je zelf je in-uitlaten kan bepalen.

Maja wat is wijsheid, meestal leer je door eerst op je plaat te gaan

---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

Ow ja deur.....

Zo'n kant en klare kweekset lijkt op 't eerste gezicht wel aardig, maar die zitten vaak vol met budget-dingen of dingen die je niet nodig hebt.
              Waardoor je uiteindelijk te veel betaald voor weinig.
              Die koolstoffilter + fan zijn naar mijn weten toch echt aan veel te krappe kant, te weinig gewoon.
              Je kan 't zien zoals een merk-pc (acer, packerd hell enz enz.) halen of en zelf 1 maken

Als je 't budget hebt, dan zou ik dus verder kijken om zelf je apparatuur samen te stellen!
              En de set mist ook een relais, niet 't minst overbodige.
              Veiligheid voorop!
              Last edited by WeedoHolic; 17 January 2012, 22:23.
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Truckload ready to hit the highway, don't let eye in the sky fly my way

Comment

Bezig...
                X