Hallo,
Voorheen heb ik alteid gekweekt in een zelf gemaakt hokje a 120 cm hoog.
Onderhand had ik veel van de kleien soorten allemaal al gehad en vond ik het leuker om een wat hoge kweek tent te hebben.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Dark Room 80*80*160, kon deze overnemen van een kennis.
Dit is een link naar het setje dat ik heb overgenomen
http://www.growshopexpress.nl/complete-kweektenten/kweektent-secret-jardin-darkroom-80-met-400watt-technisch-compleet-80x80x160cm-1866.html
Extra's: 250W, 400W en een 600W trafo+bulp bij gekregen.
Gegevens:
Lv 50%
Temp Dag 26
Temp Nacht 20
Licht 12 uur
Voeding Plagron terra + grean sensation(geeft lekker smaakje jammie!!)
Overgenomen uit kleine kasje:
1*Great white shark
1*Lowryder 2
Alleen heb ik nog een aantal vragen waar ik mee zit,
1, Ik heb er nu 2 plantjes in staan die nog net in de bloei zijn gegaan(deze ruiken dus nog niet)
moet ik nu ook al het filter op de de buis ventilator? Aangezien de koolstof die in de filter zit niet eeuwig mee kan.
Voor derest is mijn slaapkamer op zolder er zou het dus niet erg als er wat stank naar buiten glipt via het raam.
Is het een slimme actie dat ik pas het koolstoffilter monteer als het begint te ruiken?
2, Aangezien ik een 250,400 en 600 watt lamp heb dacht ik dat ik de eerste 5 weken met 250W vervolgens 3 weken met 400W en de laatste 2 weken met 600W aflaten bloeien
Zijn jullie het hier mee eens of kan ik beter een andere volgorde gebruiken?
Ik weet dat alteid 600W de beste optie is, maar het gaat mij helemaal niet om het geld en de opbrengst. Ik kweek puur uit intresse, ik kweek ook nooit de zelfde plant meerdere keren, probeer alteid verschillende soorten.
3,Zie hieronder mijn kast(foto's)
Hebben jully nog tips??
Bedankt,
SmallIMG_0851.jpgIMG_0850.jpgIMG_0849.jpgIMG_0851.jpgIMG_0850.jpgIMG_0849.jpg
Voorheen heb ik alteid gekweekt in een zelf gemaakt hokje a 120 cm hoog.
Onderhand had ik veel van de kleien soorten allemaal al gehad en vond ik het leuker om een wat hoge kweek tent te hebben.
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Dark Room 80*80*160, kon deze overnemen van een kennis.
Dit is een link naar het setje dat ik heb overgenomen
http://www.growshopexpress.nl/complete-kweektenten/kweektent-secret-jardin-darkroom-80-met-400watt-technisch-compleet-80x80x160cm-1866.html
Extra's: 250W, 400W en een 600W trafo+bulp bij gekregen.
Gegevens:
Lv 50%
Temp Dag 26
Temp Nacht 20
Licht 12 uur
Voeding Plagron terra + grean sensation(geeft lekker smaakje jammie!!)
Overgenomen uit kleine kasje:
1*Great white shark
1*Lowryder 2
Alleen heb ik nog een aantal vragen waar ik mee zit,
1, Ik heb er nu 2 plantjes in staan die nog net in de bloei zijn gegaan(deze ruiken dus nog niet)
moet ik nu ook al het filter op de de buis ventilator? Aangezien de koolstof die in de filter zit niet eeuwig mee kan.
Voor derest is mijn slaapkamer op zolder er zou het dus niet erg als er wat stank naar buiten glipt via het raam.
Is het een slimme actie dat ik pas het koolstoffilter monteer als het begint te ruiken?
2, Aangezien ik een 250,400 en 600 watt lamp heb dacht ik dat ik de eerste 5 weken met 250W vervolgens 3 weken met 400W en de laatste 2 weken met 600W aflaten bloeien
Zijn jullie het hier mee eens of kan ik beter een andere volgorde gebruiken?
Ik weet dat alteid 600W de beste optie is, maar het gaat mij helemaal niet om het geld en de opbrengst. Ik kweek puur uit intresse, ik kweek ook nooit de zelfde plant meerdere keren, probeer alteid verschillende soorten.
3,Zie hieronder mijn kast(foto's)
Hebben jully nog tips??
Bedankt,
SmallIMG_0851.jpgIMG_0850.jpgIMG_0849.jpgIMG_0851.jpgIMG_0850.jpgIMG_0849.jpg
Comment