Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn vrouw haar zonnehemel? Bruikbaar?

Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
    Of crack, verkrijgbaar bij de plaatselijke grote, bonkige neger met veel gouden kettingen on z'n nek

Nou een serieuze vraag; Verwacht je echt dat valium stressende planten zou kalmeren? Of had je dat ergens gelezen?
    Mij lijkt dat medicijnen in de eerste instantie zijn ontwikkeld voor mensen; oftewel voor dierlijke cellen. (in de biologie bestaat namelijk niet iets als 'menselijk, dierlijk, plantaardig' , maar alleen dierlijk en plantaardig)
    Daarin tegen, als onze planten ziek zijn zijn daar ook medicijnen voor, maar deze zijn gericht op plantaardige cellen.
    Dus 't lijkt me niet zo snugger om medicijnen bij de apotheek te scoren om daar vervolgens je planten mee te drogeren.
    Overigens denk ik dat je zelf niet zo snel plantenvoeding o.i.d to je zou nuttigen als je honger hebt

Als je 't 100% lichtdicht wil houden; koop een tent of draai een kweekkast in elkaar.
    En vergeet niet; als je serieus wil kweken kan je niet voor een dubbeltje op de eerste plaats staan.
    Ik heb net ook al mijn kweekmeuk bij elkaar en in totaal was ik bijna 0.7K kwijt op basis van een 400watt HPS.

Verder veel succes met je kweek dude!

Ow yeah, i refuse to kiz ur azz
    Neen, die valium was een grapje. Omdat ik al zoveel heb gelezen dat die plantjes zoveel stress kunnen hebben ... echte stresskippen!

Ik heb een hele garage tot mijn beschikking, qua licht wel echt pikdonker.

Tot nu heb ik buiten gekweekt, vorige ronde half binnen / half buiten. Wel niet meer te doen, alle dagen planten van 2 meter binnen en buiten sleuren.
    Daarom wil ik nu enkel binnenkweekje gaan doen, en een paar plantjes uitplanten in de tuin.

Nog een reden: papaya zaadjes gekocht, dus weet ik niet of er kerels bij zijn. Die gaan dus onder de zonnehemel om zo snel mogelijk het mannenvolk te kunnen slachten.

En een tent moet niet, dan heb ik ook geen gedoe met afzuiging. Enkel de temperatuur baart me wat zorgen, en dan meest de koude. De nieuwe meisjes hebben graag warme voetjes heb ik her en der gelezen, dus heb ik ook maar wat warmtesnoer gekocht.

You're right, you shouldn't!

Comment

Ja warmte is zeer belangrijk misschien kan je deel van je garage afschermen om zo wat warmte van de zonnen bank te behouden.
      Of islolatie er om heen zetten

groetjes
      God was never on your side..

Comment

OKeej OKeej, ik wou al zeggen

Maar een afzuiger + filter zou ik toch wel overwegen als ik jou was.
        Een afzuiger heeft trouwens meerdere functies; verse lucht aan- of afvoeren, temperatuur regelen.
        Laatste, maar zeker niet de minste is het neutraliseren van de weedlucht.

Dus wil je bezoek van oom Agent met z'n kornuiten, of misschien toch maar niet? 'T is aan jou dude.
        Of je moet zelf een copper zijn, dan zou ik lekker mijn centen op zak houden

Peace up!
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Ja warmte is zeer belangrijk misschien kan je deel van je garage afschermen om zo wat warmte van de zonnen bank te behouden.
          Of islolatie er om heen zetten

groetjes
          Dat heb ik ondertussen gedaan in deze koude! Dat scheelt idd enkele graden maar ik blijf steken rond 4 graden. Veel te koud!
          Zelfs onder de bank is het maar 12 graden.

Comment

Tempex platen om je zonnen bank heen zetten
            God was never on your side..

Comment

Vier graden ga je niet naar 20 brengen zonder verwarming.
              Zou het nog een paar maandjes uitstellen tot we aan de 15+ graden zitten of een flinke houtkachel in die keet zetten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou bij een bouwmarkt een straalkacheltje kopen, opzich niet al te duur. Zorgen dat je de kleintjes een beetje afschermt zodat de warme lucht kan blijven hangen. 4 graden gaat een lastige worden
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Bezig...
                X