Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent open zetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

tent open zetten

Korting op 420shop
    hallo, ik heb sinds paar dagen mn eigen gemaakte kast in gebruik, maar het word er makkelijk 36 graden. nu is mijn vraag kan ik mijn tent tijdens licht uren open laten staan? en in de donkere fase dichtdoen? wel heb ik een pc fannetje erin maar dit heeft dus niet veel nut. ik moet waarschijnlijk binnenkort wel nog een afzuiger monteren, als ik dit doe is de luchtstroom van inkomende en uitgaande lucht dan beter en zou het dan minder warm worden?

alvast bedankt voor antwoord!

Re: tent open zetten

luchtinlaat beneden,uitlaat boven aan de anderekant.tent open is ook een opossing.

Comment

Afzuiger (+filter) ga je wel nodig hebben, dus misschien die eens gaan plaatsen ?
      Tent open zetten kan als je maar niet vergeet ze op tijd dicht te doen.
      En zolang ze niet bloeit, tegen die tijd zul je een andere oplossing moeten hebben vrees ik want de geur trekt je hele huis door.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tent open kan prima, is gelijk je hele huis verlicht (en meer)
        Bartjeboy
        Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
        Yoga en Japanse taal in Zutphen

Comment

haha bedankt voor de reactie, ik ben van plan om binnekort dus via de bovenkant een afzuiging te doen, ik heb de kast op mn kamer (zolder) staan. en is het mogelijk om zonder koolstof filter de uitlaat via een slang mn raam uit te luchten?

Comment

tuurlijk is dat mogelijk,en gaat ook beter,want een filter geeft weerstand,maar die lucht he

Comment

Wel kunnen de welbekende helicoptertjes je deeltjes opvangen die jij gewoon naar buiten blaast zonder filter.
              Ik zou het niet doen want hier in de buurt wordt heel veel gecontroleerd d.m.v plantagecopters.

Cannacopter:
              cannacopter.jpg

Comment

Helikoptertjes!! Mss op industrieterreinen, maar zeker niet in de woonwijk voor een tentje(lees amateur kweek).
                Koop gewoon een mini-filter!! Voor €50 ben je klaar en kan je tentje gewoon dicht blijven.

Greetz Kitefreak
                Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                Blow it and you'll know it!!

Comment

Als je zonder filter de lucht naar buiten blaast is er altijd het risico dat de wind ongunstig staat en het gewoon op straat rondom je huis te ruiken is.
                  Dat lijkt me niet zo handig in een woonwijk, en dan met zo'n slang uit je raam
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

zeker weten dat jouw buurtje de laatste weken van je kweek vergeven is van een zware wietdamp... filtertje erop, goed aftapen en klaar.
                    Bartjeboy
                    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
                    Yoga en Japanse taal in Zutphen

Comment

Set aanbieding Winflex buisventilator + Prima Klima mini filter

Axiaal ventilator, 185m3/h + koolstoffilter 160m3
                      Koelt probleemloos verlichtingssystemen tot 250W.
                      echt toppie deze info,me kastbouw projektje lag effe stil,maar heb er gelijk weer zin in

Comment

Good luck!

Greetz Kitefreak
                        Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                        Blow it and you'll know it!!

Comment

Bedankt voor de reacties, ik heb nu dus een buisventilatortje gekocht, zoon ronde 100mm, kan ik daar in diezelfde buis dan nog een koolstof filter plaatesen en is het dan oke?

Gr

Comment

Cannacopter is overigens een faalproject wat te duur is en zodoende niet gebruikt wordt. Was deze week nog in reporter. Die helicopter die ze hadden bij de 'launch' ervan was van een filmstudio en is een grote angstinboezeming.
                            Zou me trouwes niks verbazen als de reguliere heli's beschikken over enige vorm van warmtemeting, dan heb je dus wel een probleem als je met sneeuw als enige huis niks op je dak hebt...
                            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

hangt ervanaf waar je tent staat, hou wel in de gaten of ergeen ongewenste gast je tent in kunnen(ongedierte enz..) al deze openstaat.

Comment

Bezig...
                              X