Theoretisch is het mogenlijk om door middel van een druk toenamen, de hoeveelheid CO2 per cm3 te verhogen. Klinkt heel mooi, maar er zit toch nog een addertje onder het gras. Bij mensen noemt men dit de Cassionziekte(http://nl.wikipedia.org/wiki/Caissonziekte), dit wil je je schatjes toch niet aan doen. Hier is wel om heen te werken door b.v.: in mijn geval een extern reservoir aan te sluiten op mijn earoponic systeem, de lamp electrisch in hoogte te verstellen,met autoflowers te gaan kweken, of enkel de laaste 5 weken van bloei de druk verhogen....
Afbeelding 1538.jpg
Hier een schematische tekening, waar dus nog het een en ander aan ontbreekt.
Had zelf ook nog zitten denken om net als in een lab, met lange luchtdicht handschoenen en een doorgeef luik te hobbyen, maar dat moet ik dan minimaal 3x uitvoeren om overal bij te kunnen(gaat hem niet worden).
Een vergelijkbaar hobbyhok staat er dus op mijn verlanglijstje, maar wou het ook ff delen......
P.s.: zou een vd mods ff de titel kunnen verbeteren, tnx.
Grtz.
Afbeelding 1538.jpg
Hier een schematische tekening, waar dus nog het een en ander aan ontbreekt.
Had zelf ook nog zitten denken om net als in een lab, met lange luchtdicht handschoenen en een doorgeef luik te hobbyen, maar dat moet ik dan minimaal 3x uitvoeren om overal bij te kunnen(gaat hem niet worden).
Een vergelijkbaar hobbyhok staat er dus op mijn verlanglijstje, maar wou het ook ff delen......
P.s.: zou een vd mods ff de titel kunnen verbeteren, tnx.
Grtz.
Comment