Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coco in potten zonder kweekruimte.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Coco in potten zonder kweekruimte.

Klopt....

Alleen ik heb nog niet echt het idee dat er een echte harde groei in zit, heb ze nu een dikke week.
    Maar of ik daar nu al over kan oordelen na zo een korte tijd weet ik niet.

Comment

Als die grond al bemest is hoef je als je net je stekjes geplant hebt de eerste paar weken geen voeding te geven en heeft die growshopmeneer gelijk.
      Groei zit er niet in, maar met een gloeilamp groeien ze ook nauwelijks, ding geeft veel warmte en weinig bruikbaar licht voor de groei.

Hoeveel watt TL hangt er nu boven?

Comment

Er hangt nu 2x18 watt cool white boven.

Wat ik trouwens ook ergens las was dat sommige mensen de coco 50-50 mengen met potgrond.
        Volgens hun groeien ze dan beter en kregen ze betere voeding, ben je bekend met dit gebeuren?
        Last edited by Growing; 16 April 2012, 08:42.

Comment

Ach, al die speciale recepten, ik mix kokos ook wel eens door andere aardemengsels. Ipv perliet. Kokos houdt de grond luchtig en zorgt voor drainage. Betere voeding zou ik niet weten.
          36watt, 4 stekken.... ik zou de klok op 12/12 zetten, dan kun je ze kort op elkaar onder die 60cm kwijt. Of toppen.... Jij moet je meer druk maken om licht dan om allerlei fancy grondmengsels.

Foto!

Comment

Ik heb ze op dag 4 getopt, er lijkt nu eindelijk vooruitgang in te zitten. Bij de oksels komen bladeren tevoorschijn en ze groeien iets de hoogte in.
            1 is een beetje zielig aangezien ik alle dode bladeren heb weg gehaald, het is nu een stokje met kleine beginnende bladeren bij een oksel hehe. Maar ook die komt wel weer op!
            Ik ga zometeen even wat foto's maken en zet ze erop!

Comment

Na lang wachten, stress, extra voeding en wat tips van jullie begint het er nu eindelijk wat op te lijken.
              Dus nu ook maar eens de lang verwachte foto's!
              Kijk, huiver en beoordeel!

100_5306.jpg100_5308.jpg100_5310.jpg100_5314.jpg

Comment

Eindelijk de foto's erop en nu geen reactie's meer? Zijn ze zo overweldigend? haha

Comment

Als je zo graag een aai over je bol wil: je planten zien er kerngezond uit.

Comment

Dank je voor de aai!

Comment

aai

Comment

Hell yeah

Comment

Het is even een tijd geleden maar hier ben ik weer!!!
                          Veel dingen tussendoor gebeurd, waardoor de groei van de plantjes een beetje is vertraagd, hierdoor staan ze nu in week 3 van de bloei...
                          Ik heb ze allemaal gediefd en ze gaan lekker nu!
                          Het enige wat ik heb bij 1 plant is dat hij aan het einde van zijn bladeren bruin word, de rest van de planten is mooi donkergroen.
                          Ik geef ze nog altijd coco-A en coco-B met de samenstelling 15 ml op 1 liter water.

De grond van deze ene plant is ook langer vochtig, dat is wat mij laatst op viel.
                          Nu ben ik beetje begonnen met spoelen met schoon water omdat ik bang ben voor overvoeding.

Er hangt een 400 watt lamp boven op 40 cm hoogte, avonds en overdag is het er rond de 20 graden.
                          Weet iemand wat dit kan zijn?

Greeetsss!!!

Comment

te nat staan is een van de redenen waardoor de plant kan stagneren miss een paar plaatjes bijvoegen ?
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
                            X