Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inblaas of geen inblaas??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Inblaas of geen inblaas??

    Korting op 420shop
    Beste growerss...
    Ik heb inmiddels zelf een nieuw kweek hok gebouwt via mijn werk mooi hout kunnen regelen , ik zal snel even wat foto's oploaden.
    Ik ga er denk ik een 250 watter in hangen (hps) of een 400 zit te twijfelen maar ik denk dat het de 250 word.
    Ik wouw alleen voor dit even jullie meningen weten. Ik heb een aantal grow dvds gezien en daar zeggen ze dat je een inblaas moet hebben omdat je plant moet ademen. Toen jullie mij hebben geholpen met mijn 1ste tent hoorde ik dat dit niet noodzakelijk is. Eigenlijk zit in nu te twijfelen of ik gewoon een grote afzuiger zal halen die zorgt dat de tempratuur goed blijft of dat ik tog een inblaas erbij zetten?
    Ik hoor graag jullie mening wat jullie vinden om met een inblaas te growen (beter is)of ofniet? Of maakt het niet uit?


    Gr Masterr G....
    Last edited by MasterG; 28 April 2012, 14:35.

    #2
    Re: Inblaas of geen inblaas??

    Zo vaak gelezen en geen reacties...... schande
    Vroeger had ik ook altijd een inblazer in mijn tent, maar ben er geen voorstander meer van. Als het mogelijk is en de temp. het toe laat dan zou ikzelf voor passieve inlaat kiezen. Gewoon alle flappen los v/d tent en laat de afzuiger het werk doen. Een beetje overkill afzuiger is nooit verkeerd. Lekker stil en de temp onder controle.

    Greetz Kitefreak
    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
    Blow it and you'll know it!!

    Comment


      #3
      Re: Inblaas of geen inblaas??

      Heb weinig gebruik gemaakt van actieve inblaas. Kweekjes met inblaas waren ook niet beter dan zonder.
      Raam open en tent zuigt door kieren etc frisse lucht naar binnen.
      Sommigen zweren erbij dus beslis zelf.

      Comment


        #4
        Re: Inblaas of geen inblaas??

        Als je maar genoeg inhaleert, das belangrijkste!

        Comment

        Bezig...
        X