Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

    Korting op 420shop
    Beste Jointjesdraaiers

    Ik heb laatst een Secret Jardin DR120 gekocht.
    Nu ben ik geen kluns met electriciteit maar kan toch echt niet de juiste combinatie vinden waarvan ik dus 100% mezelf kan garanderen dat het goed zit.
    Ik heb een 600 Watt E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap.

    Nu is mijn vraag: hoe sluit ik de spiegelkap aan op de VSA op juiste wijze?

    #2

    Comment


      #3
      Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

      Beste triplesix09,
      =-
      Sorry dat ik mijzelf niet even heb voorgestelt. Dit meer uit privacyoverweging. ben een beginnend zelfkweker met een tentje geboren op 30-03-1990. 18+ dus .
      Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. Een van mijn kabels is niet goed/stuk. morgen even een nieuw kabeltje halen en dan kijken of alles werkt. Mocht ik nog problemen krijgen laat ik het weten. Iniedergeval al'bedankt voor de moeite! (foto's komen met meer problemen en anders als de tent staat.)

      Comment


        #4
        Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

        Op bruin en blauw staat spanning, deze sluit je aan op de voeding(het is wisselspanning dus + en - is niet relevant). De geel/groene draad is de aarde, welk je aan de reflector kap verbind op het metaal (zonder verf). Mogelijk zit er op je voeding ook een aarde aansluiting, deze kun je aan het zelfde aarde draad verbinden.

        Grtz.

        Comment


          #5
          Met dit plaatje moet het goed komen denk ik zo maar. Ga je ook een verslag bij houden zodat we je kunnen volgen???
          Last edited by triplesix09; 25 May 2012, 21:13.

          Comment


            #6
            Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

            toppertjes jongens! de tent is inmiddels volledig aangesloten. Ga nu een topic omhoog voor het verslag en de showfoto's!

            Comment


              #7
              Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

              Suc6, tis wel warm weer voor een binnen tuin. Tis hier net in de hand te houden (28C max).

              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

                tent staat aan, ik heb hier de temp al aardig in de hand, goede invoer van buiten met het windje, en de temp is max 31.2 geweest (afzuiger stond nog niet aan) en hij is nu tussen de 27.3 min en max 28.6 geweest met afzuiger aan. Zaden vandaag geplant, gewoon vannacht de lampen al op 18/6 laten draaien?

                Comment


                  #9
                  Re: Dringend hulp nodig! sorry als ik de vraag dubbel stel maar kom er echt niet uit HELP!

                  Best ontkiem je onder 24/0 dan komen ze altijd met licht boven en stop de lengtegroei. Ze kunnen na het openklappen van de lobbladeren dan ook meteen beginnen met fotosynthese.

                  Comment

                  Bezig...
                  X