Goedendag, ik heb sinds enkele dagen mijn tent compleet en druk bezig met opzetten.
alles is aangesloten enzo maar ik zit met iets.
ik heb gekocht:
1x
Fan Line Fan Controller ( zie plaatje )
1x Ruck Rk125L 330m3
op de oranje kan ik instellen bij welke temperatuur hij zou moeten aanspringen ( dat werkt goed zover ik kan beoordelen )
als ik op de fan controller ( de blauwe ) van 0% - 100% draai hoor ik de fan niet van snelheid veranderen dus draait eigelijk altijd 100%???
als ik de Ruck Rk openmaak zie je dit:
gallery_12830_4255_161202.jpg
ik heb um op 2 manieren nu aangesloten
van links naar rechts -> Geel/groen - blauw - niets - bruin via deze methode kan ik de fan niet harder of zachter laten draaien
nu heb ik het omgezet namelijk -> geel/groen - niets - blauw - bruin maar hoor een motor aleen brommen fan draait niet
heb ik t nu verkeerd gedaan? ( instructies zaten niet inbegrepen!)
alles is aangesloten enzo maar ik zit met iets.
ik heb gekocht:
1x
Fan Line Fan Controller ( zie plaatje )
1x Ruck Rk125L 330m3
op de oranje kan ik instellen bij welke temperatuur hij zou moeten aanspringen ( dat werkt goed zover ik kan beoordelen )
als ik op de fan controller ( de blauwe ) van 0% - 100% draai hoor ik de fan niet van snelheid veranderen dus draait eigelijk altijd 100%???
als ik de Ruck Rk openmaak zie je dit:
gallery_12830_4255_161202.jpg
ik heb um op 2 manieren nu aangesloten
van links naar rechts -> Geel/groen - blauw - niets - bruin via deze methode kan ik de fan niet harder of zachter laten draaien
nu heb ik het omgezet namelijk -> geel/groen - niets - blauw - bruin maar hoor een motor aleen brommen fan draait niet
heb ik t nu verkeerd gedaan? ( instructies zaten niet inbegrepen!)
Comment