Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Homebox 1.8 classic maar mag eigenlijk wel vervangen worden , de homebox 1.8 silver gaat dat worden . Aangezien ik niks anders ken vinden met 180 hoogte + 1m2 oppervlak , de gl zie ik alleen in 80x80 180 . Zit helaas met de hoogte beperking anders had ik ook wel zo 1 genomen http://www.desjop.nl/index.php?item=...=17745&lang=NL
Heb je nog steeds niet gekozen Ik ben uiteindelijk tegen een sj ds 120 aangelopen met 180 hoogte , maar heb ook de growlab zien staan als ik de ruimte had zou ik zekers voor die gaan kijk dan man
Verbaast mij dat bijna niemand die hortilab kent... Die is echt top !! Heb die al gezien en die ritsluitingen aan de zijkant zitten veel lager dan bij een sj! Veel beter in ieder geval om de achterste te bewateren... je krijgt ze ook bij tenten kleiner dan 120x120.. Zoek maar is naar hortiline hortilab op google en je komt er vanzelf achter, ik zou bij men volgende aankoop zeker niet twijfelen in ieder geval !!
en nu komt de "Hortilab" ook nog op de proppen , is wel democratischer van prijs...
betere kwaliteit ga je niet vinden dan hortiline hortilab, moet je me topic maar eens kijken, ik heb deze nu een maandje en die is echt zalig afgewerkt enzo!!!!prijs-kwaliteit gewoonweg het beste!!!
@smowkie, mogen niet teveel reclame maken he met goei materiaal want anders gaan we terug verkopers zijn
@ Langenl : Growlab ziet er idd fantastisch uit met die venstertjes enz... maar kijk eens naar de beschrijving bij EU-growshop , "let op , deze tent is niet lichtdicht" !!!
...en dat voor de tweede duurste op de markt , nee bedankt!
Mijn beslissing is gevallen , een Swiss Design&Quality Hortilab graag .
Ik heb een vrij nieuwe Dark Room Secret Jardin staan, maar moest al snel met zinkspray aan de gang. (in een vochtige schuur)
De corrosie bescherming is flut.
En dat voor een van de duurste tenten.
...rest alleen nog de vraag : Hoe krijg ik Alien zover dat hij ook Hortiline-producten verkoopt...
anders moet ik ,met tegenzin, bij de concurrentie gaan aankloppen...
Comment