Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w of 600w?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

400w of 600w?

Korting op 420shop
    Hey iedereen,

Ben sinds kort begonnen met een kleine buitenkweek om al wat te experimenteren maar omdat ik toch graag het hele jaar door nu en dan eens zou willen kweken heb ik besloten mezelf een kweektent aan te schaffen.
    Ik heb hier en daar al wat gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat de secret jardin tenten toch blijkbaar bij iedereen de voorkeur genieten qua prijs / kwaliteit.

Nu heb ik op eu growshop volledige tenten gevonden. Ik ben van plan een 120*120*200 tent te kopen maar deze heb je in 2 uitvoeringen.. Een 400w & een 600w.
    Wat is hier nu eigenlijk het verschil tussen? Heeft dit met de opbrengst te maken? Ik zou anders niet goed weten waarom je een 600w erin zou hangen in plaats van een 400w.

Wat raden jullie me aan?

Hier is trouwens de link naar de tent: http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...120x120x200cm/
    5x Jack Herer & een AMS'je!

Re: 400w of 600w?

400 watt belicht een oppervlakte van 1 op 1 en 600 een opp van 1.20 op 1.20 als ik mij niet vergis. 600 zal ook meer opbrengst geven (onder de zelfde omstandigheden). is wat je zelf wil en nodig hebt.
    zo'n set is op zich niet slecht maar ook niet super.
    mvg,
    Potty

Comment

Ik zou eens bij 123
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

bij hun losse onderdelen staan er meer opties. ff mailen?

Comment

Heb hen een mailtje gestuurd met de vraag of de afzuiger groter kan.

Comment

600w op 1.20m

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                120x120 is per definitie 600W.
                Afzuiger zou ik wat ruimer kopen, bijv. een 500m3.
                De grootte van je filter stem je af op de grootte van de afzuiger.
                Een schakelkast is absoluut nodig. (geen Gamma klokkie)
                600 wat belicht een oppervlakte van 1,2 m2 echter 120x120 = 1,44 m2!

Comment

600W kan 1,2 op 1,2 belichten als je zo'n adjust-a-wing koopt, niet? Dat is toch de reclameboodschap waar ze mee uitpakken. 1000W gaat een kloterij zijn om koel te houden.

Licht is gewicht Noizze, dus je moet zien of je die extra 200W wil. Je kan ook gewoon die 400W nemen en wat ruimte over hebben in je tent. Je hoeft niet heel je tent te belichten. Ik had een grotere tent genomen voor mn 400W als ik kon, maar mijn plafond is te laag. Dan had ik tenminste mn achterste planten deftig kunnen water geven...
                  All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Bezig...
                  X