Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste samenstelling voor een kweektent. voor een zelfgebruiker.Wat vind jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beste samenstelling voor een kweektent. voor een zelfgebruiker.Wat vind jij?

Korting op 420shop
    Hallo mijn naam is Doron, en ik ben 19 jaar.
    Dit word mijn eerste keer zelfkweken. (eigenlijk 3de keer ) maar deze keer wil ik het graag goed aanpakken met een mooie kweektent enz.

Er zijn zo veel verschillende soorten
    kweektenten.
    Filters. ventilatoren. lampen.

En daarom zou ik graag jullie mening willen weten.

Dus wat jij de beste samestelling voor een zelfgebruiker. met 5 planten en een tent.
    Alles mag gekozen worden. Het is jou samenstelling.
    Samestelling zonder,ph en ec meter. of watersystemen.

Alvast bedankt, en veel plezier. xD

Re: Beste samenstelling voor een kweektent. voor een zelfgebruiker.Wat vind jij?

Ik denk dat je eerst es zelf moet zoeken, naargelang je budget, en post dan es, en dan kunnen we gerust wat feedback geven!
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Re: Beste samenstelling voor een kweektent. voor een zelfgebruiker.Wat vind jij?

Beste Rodigan

Je hebt helemaal gelijk even het doel en wat feedback.

Dit topic gaat tevens ook om mijn persoonlijk doel van mijn eigen tent die ik wil aanschaffen.
      Maar vooral ben ik gericht op de mensen die al wat langer kweken en waarschijnlijk ook al hun tent hebben aangepast naar wat ze zelf het beste vinden.

Dus hoe meer reactie's hoe beter.

Ik zelf heb een budget van ongeveer rond de 600 euro.

Ik zelf zou kiezen. voor een

1 tent: dark room 90-90-1.80 heeft meer ingangen dan een darkstreet. en is steviger dan een homebox.

2 lamp groei : 3 x 60 cm Tl licht. kleur 84(0) koelwhite. meschien nog 1 warm white in plaat van 1 cool white?

3 lamp bloei : Son-t-pia green power 400 watt.

4 Vsa: met een goede Vsa van : Lumatek Electronic Ballast 400 watt (kost wel 120 euro maar is wel veilig.)

5 Kap: hamerslag kap. of Adjust-A-Wings Avegner Medium

6 Ven: normale ventilator in de tent, en een buis ventilator. (weet niet welke buisventilator) en meschien een soft box of een slakkenhuis? voor stilte

7 Fil: Geen idee over de filter.

Hoop dat iemand kan helpen. alvast bedankt.
      Last edited by saratar; 24 June 2012, 02:23.

Comment

En je hebt het hele forum al nagekeken op soortgelijke posts ?
        Er staan toch een aantal topics die heel erg op deze lijken.
        De grootte van je filter neem je net zo groot als de afzuiger. 500m3 ofzo. Goedkoop kappie werkt prima.
        Kijk eens bij 123 bijv, daar kun je je tentje samenstellen met geschikte onderdelen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beste QnQ

Er zijn inderdaad veel topics hetzelfde als deze.
          Maar iedereen zijn eigen voorkeur.
          Heb de site bezocht.
          En het is wel een goede site.
          Met veel spullen. maar wel aan de dure kant.

Na even wat samen stellingen te hebben gemaakt. heb ik nog 3 vragen.

Wat is een goede filter. ivb met geur.
          en is een just Adjust-A-Wing Avenger medium niet te groot voor een hok van 90 bij 90- 1.80
          Hij kan spreiden tot 2.80 maar is goed genoeg voor 250 watt tot 600.

en is een slakken huis beter of een buisventilator. wand je ehbt ook buisventilators van 300 euro.
          Alvast bedankt.

Comment

Topic mag verwijdert worden.

Comment

Oh, we krijgen geen update meer van wat uiteindelijk voor jou de beste koop was ?
              Jammer..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
              X